مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بسیجی گلستان برگزار شد

مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بسیجی گلستان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و روسا و مربیان بسیجی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به مناسبت هفته بسیج شامگاه چهارشنبه در مراسمی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گلستان از رؤسای هیئت‌ها، مربیان و قهرمانان ورزش بسیج استان گلستان تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم گفت: با کمک و مساعدت‌های سردار نقدی با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزش بسیج کشور اعتباراتی برای ورزش شهرستان‌ها اختصاص یافت تا بسیجیان بتوانند از این امکانات استفاده و افتخارآفرینی کنند.

قربانعلی پاشا اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل و همکاری بسیج و اداره ورزش و جوانان در شهرستان‌های مختلف استان گلستان، تاکنون ورزشکاران بسیجی موفق به کسب مدال‌های فراوانی شده‌اند.

وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و همگانی در استان گلستان خبر داد و افزود: پیاده روی همگانی خانوادگی روز جمعه 7 آذر در سراسر استان گلستان با همکاری سپاه نینوا استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: پیاده‌روی عظیم شهرستان گرگان از ساعت 7 صبح از پارک شهر گرگان تا هتل باباطاهر ناهارخوران گرگان برگزار می‌شود و به قید قرعه به شماری از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

وی ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در این پیاده‌روی افزود: این مراسم پیاده‌روی به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران بسیجی باید نمونه باشند و تفکر بسیج باید بیش از پیش در بین ورزشکاران و قهرمانان رواج یابد.

سیدمهدی حسینی افزود: مدال قهرمانی جمهوری اسلامی ایران اسلامی برگردن شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است که مخلصانه بدون هیچ چشم‌داشتی در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های انقلاب اسلامی جان خود را در سبد اخلاص نهادند و برای حفظ آبروی انقلاب و اسلام از همه هستی خود گذشتند.

وی با اشاره به ترفند جنگ نرم دشمنان علیه جوانان ما، افزود: امروز در جنگ نرم رسالت ما به مراتب سنگین‎تر از 8 سال دفاع مقدس است و دشمن در این جنگ نرم ناشناخته و در پشت سنگر‌های نامشخص قرار دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon