تفکر بسیجی امام (ره) مرزهای اعتقادی ما را جهانی کرده است


تفکر بسیجی امام (ره) مرزهای اعتقادی ما را جهانی کرده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تفکر بسیجی در امام راحل و رهبر معظم انقلاب, مرزهای ما را گسترده کرده است البته گسترش مرز‌های دینی با مقاومت در برابر آمریکا حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم تجلیل از طلاب بسیجی نمونه حوزه علمیه قم که در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: در ایران اسلامی دو دیدگاه متفاوت چالش‌های مختلفی را ایجاد کرده یکی از دیدگاه‌ها توسعه اقتصادی و آبادی عمرانی را نیازمند جذب شدن در جامعه جهانی می‌داند اما دیدگاه دوم متکی بر گفتمان نبوی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت با اشاره به دیدگاه متکی بر گفتمان نبوی و علوی که در گفتمان امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی موج می‌زند، افزود: این دیدگاه برای رویایی بانظام سلطه و تعامل با کشورهای مستقل، نیمه مستقل و غیر متهد تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر ریشه‌های این دو دیدگاه، تصریح کرد: ناتوانی در مقابل نظام سلطه، حل مشکلات کشور از طریق ارتباط با مجامع جهانی و برتری دیپلماسی تعامل بر تقابل از علت‌های گروه اول است و دیدگاه دوم مبتنی به نیروی داخلی و اقتدار نظام است که از قطع نکردن ارتباط با دنیا و تکیه کامل بر دارایی‌های داخلی حمایت می‌کند.

سعیدی با اشاره به دستاوردهای امروز، تصریح کرد: دستاوردهای امروزی جامعه اسلامی به واسطه تفکر انقلابی و ولایت فقیه به دست آمده است تفکر بسیجی در امام راحل و رهبر معظم انقلاب مرزهای ما را گسترده کرده است البته گسترش مرز‌های دینی با مقاومت در برابر آمریکا حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ‌گاه به قول‌هایشان پایبند نیستند، اگر امروزه به قدرت‌های ملی و دینی خود توجه نداشته باشیم در این راه بازمی‌مانیم و پیشرفت چشمگیری نداریم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی ریشه مقابله با استکبار را پرورش می‌دهد زیرا دشمن در صدد نابودی اسلام ناب محمدی است و باید سایر کشور‌ها از این توطئه شوم با خبر شوند.

سعیدی افزود: کرانه باختری، غزه و مردم مومن حزب‌اللهی لبنان و عراق پشتوانه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران هستند، که مقاومت میراث ما برای آن‌ها است و از ما برای مبارزه با دشمن الگو گرفته‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon