حمله رژیم آل خلیفه به علمای شیعی مردم بحرین را خشمگین می‌کند


حمله رژیم آل خلیفه به علمای شیعی مردم بحرین را خشمگین می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: بر اساس تجربه تاریخی که ما از انقلاب اسلامی ایران داریم این گونه حملات به علمای دین نتیجه عکس دارد و سبب می‌شود تا محبوبیت علما بیشتر شود.

آیت الله محسن غرویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سر‌شناس بحرینی اظهار کرد: آیت الله شیخ عیسی قاسم از رهبران دینی شیعیان بحرین است که در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است و رهبری حرکت و نهضت شیعیان بحرین را برعهده دارد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: آیت الله شیخ عیسی قاسم شخصیت دانشمند و عالمی است که از علاقه مندان به رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که محبوبیت خاصی نزد شیعیان و مردم بحرین دارد.

آیت الله غرویان با تاکید بر ایستادگی آیت الله شیخ عیسی قاسم در برابر حکومت آل خلیفه بیان کرد: آیت الله شیخ عیسی قاسم به دلیل زهد و تقوا و ساده زیستی و ایستادگی در برابر حکومت بحرین دارای طرفداران بسیاری در این کشور است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پیامدهای حاصل از حمله رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم عنوان کرد: بر اساس تجربه تاریخی که ما از انقلاب اسلامی ایران داریم این گونه حملات به علمای دین نتیجه عکس دارد و سبب می‌شود تا محبوبیت علما بیشتر شود.

وی تصریح کرد: حکومت بحرین باید بداند که علمای دین در قلب مردم جایگاه زیادی دارند و شیعیان بحرین علاقه زیادی به آیت الله عیسی شیخ قاسم دارند حکومت ستمگر رژیم آل خلیفه نمی‌تواند به ظلم خود علیه مردم این کشور ادامه دهد بلکه باید تابع نظر مردم باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon