رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان آغاز شد

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان گیلان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: معاون عملیات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رزمایش بیت‌المقدس در سطح تمامی نواحی گیلان آغاز شد، گفت: ۵۷ گردان بسیج گیلان رزمایش ۲۰ هزار نفری برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد کاظمی‌پور صبح امروز در جمع بسیجیان گیلان با بیان اینکه رزمایش بزرگ بسیجیان این استان آغاز شد، اظهار کرد: گردان‌ها بیت‌المقدس براداران و کوثر خواهران در این رزمایش حضور دارند.

وی با اشاره به آمادگی رزمی گردان‌های عملیاتی بسیج گیلان افزود: 20 هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر رزمایشی بیت‌المقدس گیلان را اجرایی می‌کنند.

معاون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج در تمامی حوزه‌ها حضوری فعال و پویا دارد، گفت: رزمایش بیت‌المقدس در سطح تمامی نواحی گیلان و امروز و فردا و به مدت دو روز برگزار می‌شود.

سردار کاظمی‌پور ، ارتقای توان رزمی و بصیرتی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج را از اهداف رزمایش بسیجیان گیلان دانست و اظهار کرد: دفاع از کوی و برزن، فراگیری تاکتیک‌های پدافند غیر عامل از اهداف برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس گیلان است.

وی، عملیات تاخیری، ایست بازرسی، پدافند غیرعامل و اقدام نجات که در ماموریت امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی هایی احتمالی را از مأموریت‌ها و اهداف رزمایش بیت المقدس گیلان برشمرد.

معاون سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از رزمایش، افزود: هدف از اجرای چنین رزمایش و عملیات هایی این است که نیروهای بسیجی بتوانند به طور سازمان یافته آمادگی خود را بالا ببرند تا در مواقع ضروری و حساس بتوانند این آمادگی را به نمایش بگذارند و از نظام اسلامی دفاع کنند.

سردار کاظمی‌پور افزود: رزمایش بیت‌المقدس با هدف ارزیابی از آموزش‌های برگزار شده و تمرین تاکتیک‌هایی که هنگام ماموریت‌های اصلی باید گردان‌های بیت‌المقدس انجام دهند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon