استاندار کرمان خواستار تسریع در انجام مطالعات منوریل کرمان شد

استاندار کرمان خواستار تسریع در انجام مطالعات منوریل کرمان شد

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان خواستار تسریع در انجام مطالعات منوریل کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در نشست با هیئت سرمایه‌گذار مالزیایی - چینی در کرمان اظهار کرد: در حال حاضر حدود 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در بخش‌های معدنی استان در دست انجام است و افتتاح این پروژه ها به تدریج صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه قریب به یک میلیارد دلار از طریق فاینانس توسط سرمایه‌گذاران چینی در بخش معدن استفاده کرده‌ایم، گفت: ماهانه هیئت‌های سرمایه‌گذاری از کشورهای اروپایی و آسیایی به استان کرمان می‌آیند و حجم قابل ملاحظه‌ای سرمایه‌گذاری در حال اجرا در حوزه‌های معدنی و گردشگری استان داریم.

استاندار کرمان ادامه داد: این فرصت خوبی برای شرکت‌هاست که در پروژه‌های اقتصادی ایران و استان کرمان مشارکت کنند و آمادگی داریم در اجرای پروژه‌ها هرگونه هم‌کاری داشته باشیم.

رزم‌حسینی با اشاره به این که فرصت خوبی برای شرکت‌های خارجی در راستای انجام پروژه‌های اقتصادی در ایران از جمله مونوریل وجود دارد، افزود: با توجه به رشد جمعیت در کرمان طی سال‌های آینده، آمادگی لازم برای حمایت از پروژه مونوریل بعد از توجیه اقتصادی را داریم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط ایران و کشورهایی که همکاری می‌کنند، بسیار خوب است و هر کشوری که زودتر بسته‌ی مالی و فنی را تهیه کند، بیشتر می‌تواند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران استفاده کند.

استاندار کرمان گفت: هرچه زودتر کار اجرایی و مطالعات اولیه‌ تفصیلی پروژه منوریل شهر کرمان آغاز شود، زودتر می‌توانیم از محل صندوق توسعه‌ ملی و فاینانس در تامین مالی این پروژه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon