تشکیل نخستین جلسه ستاد خدمات سفر شیراز ویژه تعطیلات نوروز ۹۴


تشکیل نخستین جلسه ستاد خدمات سفر شیراز ویژه تعطیلات نوروز 94

خبرگزاری تسنیم: معاون فنی و عمرانی فرمانداری شیراز از تشکیل جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان شیراز ویژه تعطیلات نوروز سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز, مسعود طهماسبی در نخستین جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان شیراز ویژه تعطیلات نوروز سال 94 اظهار داشت: شهرستان شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران از مواهب خدادادی بسیاری بهره‌مند است و آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال مسافران وظیفه دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: این ستاد با همکاری یازده معاونت و با دبیری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال زائران، مسافران و گردشگران تشکیل شده و باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق این امر کمک کنند.

طهماسبی با ارزیابی عملکرد این ستاد در نوروز 93 گفت: تمامی اعضاء ستاد ظرف یک هفته آینده نسبت به تهیه و ارسال گزارشی از عملکرد دستگاه مطبوع در سال 93 و ارائه نقاط ضعف، قوت و پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت موجود اقدام کنند.

وی یکی از مشکلات ایام نوروز را وجود اماکن استیجاری غیرمجاز دانست و خواستار ساماندهی منازل استیجاری معرفی شده از سوی مالکان  برای حفظ امنیت و رفاه بیشتر زائران و مسافران به سومین حرم اهل بیت (ع) در ستاد اسکان نوروزی شد.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری  از اعضاء ستاد خواست تا درباره ساماندهی نصب چادرهای مسافرتی، پیش‌بینی پارکینگ‌های مورد نیاز سطح شهر، استفاده از ظرفیت‌ هتل‌ها، مهمانسراها، هتل آپارتمان‌ها و منازل استیجاری، ایجاد بازارچه‌های محصولات فرهنگی و ارزاق به فراخور نیاز مسافران، ارائه نقشه راه‌ها و تهیه کتابچه‌های متحدالشکل با همکاری همه ادارات و بخشداری‌ها از اماکن مذهبی و گردشگری با محوریت شاهچراغ تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon