انگور بخورید تا لاغر شوید


انگور بخورید تا لاغر شوید

خبرگزاری تسنیم: انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند لاغر شوند و بدن خود را از اسیداوریک، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن (مسمومیت از سرب یا جیوه ) پاک کنند.

 

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،جاوید عمارت پرداز در گفت و گو با ایسنا، افزود: انگور دارای مقادیر قند، تانن، فسفات، مواد صمغی، کلسیم و منیزیم است.

وی تشریح کرد: انگور دارای 79 درصد آب، 14درصد قندهای مختلف، املاح معدنی و مجموعه‌ای از عناصر و ترکیبات سودمند است.

 

عمارت پرداز از ذخیره شدن قند انگور در عضلات گفت و ادامه داد: قند انگور به طور مستقیم و آسان وارد خون می‌شود و در عضلات و کبد ذخیره می‌شود، در حالی که سایر قندها باید به قند خون تبدیل شده و بعد وارد خون شوند.

 

استاد گروه باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز انگور را در سلامتی قلب تاثیرگذار دانست و یادآور شد: انگور برای سلامتی قلب، ریه و کلیه نافع است و به علت داشتن املاح پتاسی و مواد سلولزی مُلین و مُدر برای مبتلایان به اوره خون مناسب و سازگار است.

 

وی افزود: تمام خواص غذایی انگور در کشمش وجود دارد ضمن آن که ارزش غذایی کشمش از انگور بالاترست. عمارت پرداز با اشاره به مزایای انگور تاکید کرد: مالیدن آب انگور تازه روی پوست صورت باعث شادابی، جوانی و شفافیت چهره می‌شود.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon