شبکه کسب و کار گیلان فعال شد

شبکه کسب و کار گیلان فعال شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: شبکه کسب و کار گیلان با حضور ۳۰۰ کارآفرین در ۲۲ خوشه فعال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رحیم عطایی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه سازمان فنی و حرفه‌ای در حوزه اشتغال‌آفرینی بسیار مهم و تاثیر گزار است، اظهار داشت: ما با جوانان سروکار داریم و جوانان نیز آینده ساز کشور هستند و باید تلاش کنیم تا جوانان را برای عرصه اجتماع آماده کنیم.

وی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور هر سال اقدام به برگزاری سه مرحله مسابقات می‌کند که در شاخه‌های ملی و استانی و شهرستانی برگزار می‌شود .

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان با بیان اینکه در 30 رشته در سطح شهرستان با تعداد 1049نفر این رقابت ها را در سطح شهرستان انجام دادیم، گفت: که 178 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و افرادی در مسابقات استانی برگزیده شدند که تعداد آنها 17 نفر بوده که در قالب 15 رشته به مسابقات ملی اعزام شدند .

عطایی‌پور تصریح کرد: به خاطر زحمات عزیزان و مربیان و سایرین خوشبختانه امسال در مسابقات ملی استان گیلان رتبه سوم را در میانگین امتیاز تیمی کسب کرد .

وی با تصریح بر اینکه حفظ این مقام کار بسیار سختی است که همگی باید با تلاش و همکاری آن را حفظ کنیم، اظهار کرد: تیم گیلان با 12 مدال و چند دیپلم افتخار بازگشتند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان  با اشاره به سفر رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای به گیلان طی دو هفته آینده، گفت: 300 نفر کارآفرین را در 22 خوشه فراخواندیم که قرار شد با کارآفرینان همتای کشوری گفتمان داشته باشند که شبکه کسب و کار گیلان را به شبکه کسب و کار  ملی پیوند بزنیم.

عطایی‌پور افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های نرم را مورد توجه قرار داده است که آموزش‌های نرم در کنار آموزش‌های سخت می‌تواند گشایش در بازار داشته باشد.

وی تصریح کرد: توانمندسازی دانشجویان یکی دیگر از مقوله هایی است که سازمان ورود کرده تا بتواند بحث کارآموزی و کارورزی را به طور درست انجام دهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: بسیاری از دانشجویان فضا برای کارورزی ندارند و سازمان فنی و حرفه ای با توجه به پتانسیل‌های که در آن وجود دارد می تواند مکان خوبی برای دانشجویان باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon