آلگری: هدف ما فتح گروه‌مان است

آلگری: هدف ما فتح گروه‌مان است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با تأکید بر انگیزه تیمش برای صدرنشینی در گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد که عملکرد مردان او در مرحله گروهی این رقابت‌ها در فصل جاری ایده‌آل نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) با پیروزی 2 بر صفر در خانه مالموی سوئد 9 امتیازی شد تا شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد. بانوی پیر در گروه A رقابت‌ها پس از اتلتیکومادرید 12 امتیازی که صعودش به مرحله بعد قطعی شده است، در رده دوم قرار دارد و این در حالی است که المپیاکوس با شش امتیازی و مالمو با دو امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. این در حالی است تفاضل گل یوونتوس مثبت است و تفاضل گل المپیاکوس منفی پنج.

این بدان معناست که نماینده ایتالیا حتی در صورت شکست در بازی بعدی خود که در خانه و برابر اتلتیکومادرید است بازهم شانس صعود دارد مگر این خودش شکستی سنگین را برابر نماینده اسپانیا متحمل شود و در دیگر بازی گروه هم المپیاکوس با اختلاف زیاد حریف سوئدی‌اش را شکست دهد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پس از بازی مردانش برابر مالمو اظهار داشت: در نیمه اول مالمو عملکرد خوبی داشت. ما بیش از اندازه دچار اشتباه شدیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و مهمتر از همه اینکه بازی را بردیم. یک تغییر مهم در تیم ما آرتورو ویدال بود که به مراتب بهتر بازی کرد و در نیمه دوم نقش بسیار بیشتری در روند بازی داشت. بین دو نیمه ما به بازیکنان خود گفتیم که باید سخت‌تر کار کنیم و بهتر پاس بدهیم و همین کارها را هم انجام دادیم.

آلگری افزود: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ بازی آسانی وجود ندارد. ما در این رقابت‌ها هنوز بهترین بازی‌های خود را ارائه نکرده‌ایم و دو بازی را هم باخته‌ایم اما با این حال هنوز 9 امتیاز داریم. شاید می‌توانستیم بهتر از این امتیاز کسب کنیم ما هنوز 9 امتیاز داریم. سعی خواهیم کرد که بازی آخرمان را هم ببریم تا فاتح گروه باشیم. این هدف ماست.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon