مراسم بزرگداشت آیت الله شجاعی در ساری برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله شجاعی در ساری برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم بزرگداشت آیت الله سید حسن شجاعی، نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، امروز از سوی چهاردانگه ای های مقیم ساری، در این حسینیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری در حسینه چهاردانگه ساری، اظهار داشت: هم نشینی با جامعه روحانیت انسان ها را از کجی‌ها و انحرافات دور می‌کند.

وی با بیان اینکه علما چراغ های روی زمین و وارثان پیامبران هستند، افزود: حفظ ارزش های دین مدیون علما و مراجع بزرگی بوده که همواره با جانفشانی ها تلاش کردند تا دین اسلام پایدار بماند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه مرحوم آیت الله شجاعی کیاسری از علمای برجسته و مفسر قران کریم بود، افزود: ساده زیستی، صراحت لهجه و مردم داری از خصوصیات بارز این روحانی انقلابی بوده است.

علی زاده، از علما و جامعه روحانیت به عنوان مجاهدان واقعی یاد کرد و افزود: روحانیت بزرگترین خدمت را برای پاسداری از حفظ ارزش های انقلاب و دین اسلام انجام داده اند تا به این مملکت صدمه ای وارد نشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن بر علیه جوانان و نوجوانان این مرزو بوم اشاره کرد و گفت: علما و روحانیت باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن وارد میدان باشند تا به کشور آسیب نرسد.

وی بیان کرد: تمام دشمنی استکبار جهانی متوجه ولایت و ارزش های دینی است که جامعه روحانیت باید در این مسئله وارد میدان شود.

آیت الله شجاعی کیاسری که چهار دوره نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بوده، جمعه گذشته بر اثر تحمل بیماری لنفوم در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon