۹۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان اجرایی شد

90 درصد مصوبات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان اجرایی شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان گفت: ۹۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در سال‌ ۹۳ اجرایی و محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماجد رموزی صبح امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان که با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان، مسئولان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات مختلف استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 4 جلسه هیئت رئیسه با حضور اعضا و مسئولان روابط عمومی‌های استان برگزار شد اما امسال تاکنون 8 جلسه برگزار شده است.

وی گفت: در سال گذشته از مجموع جلسات برگزار شده 22 مصوبه تصویب که از این تعداد 80 درصد آنها اجرایی و محقق شده است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان تصریح کرد: در سال‌ 93 تاکنون 29 مصوبه در شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها تصویب شده که 90 درصد آنها اجرایی شده است.

وی به تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان اشاره کرد و گفت:  از جمله پیش نیازهای تدوین سند راهبردی، توسعه روابط عمومی‌های استان، جمع‌آوری اطلاعات شامل نیروی انسانی موجود و تجهیزات و همچنین تحصیلات و سابقه کار مدیر و مسئول روابط عمومی‌های استان است.

رموزی بر اطلاع رسانی مسئولان و مدیران روابط عمومی‌های استان در زمینه برپایی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی از طریق سیستم پیام کوتاه تاکید کرد و افزود: در این نمایشگاه که با حضور 230 ناشر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان برپا شده به خریداران تا 30 درصد تخفیف داده می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به زمان برپایی نمایشگاه از 4 تا 11 آذر ماه امسال اظهار کرد: در این نمایشگاه برخی از ناشران برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب استانی حضور پیدا کردند.

با تدوین سند راهبردی، روابط عمومی‌ها جایگاه حقیقی می‌یابند

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه به ارتقا جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: بزرگترین و مهم‌ترین اقدام برای روابط عمومی‌ها تدوین سند راهبردی در استان کردستان خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف سند راهبردی روابط عمومی‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: این سند که برای تامین جایگاه روابط عمومی‌هاست نیازهای استان و سمت و سوی روابط عمومی را ترسیم خواهد کرد.

داریوش راشدنسب افزود: با تدوین سند راهبردی همچنین روابط عمومی‌ها در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی به مدیران تکلیف خواهند کرد که روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مستقل داشته باشند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: پیام غیرمستقیمی که این سند دارد این است که جایگاه حقیقی روابط عمومی‌ باید داشته باشد را به خوبی تبیین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: با تدوین سند راهبردی، باورمندی مدیران ادارات نسبت به روابط عمومی‌ها بیشتر خواهد شد.

راشد نسب عدم ارتباط رشته تحصیلی مسئولان و مدیران روابط عمومی با تخصص و حرفه روابط عمومی را از مهم‌ترین مشکل این حوزه در استان دانست و تصریح کرد: همین امر در بسیاری موارد موجب نزول جایگاه روابط عمومی‌ها در  اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon