شیعه و سنی برای مقابله با دشمنان باید با هم متحد شوند


شیعه و سنی برای مقابله با دشمنان باید با هم متحد شوند

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان تقلید گفت: امروزه باید شیعه و سنی با یکدیگر متحد شوند تا در برابر دشمنان و ایادی آمریکا و صهیونیسم بتوانند به اقدامات اساسی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای سوریه با اشاره به مقاومت و عملکرد خوب و حماسه آفرین سوریه، اظهار کرد: مقاومت سوریه در این مدت نقش مؤثری داشته است و کسی فکر نمی‌کرد سوریه در برابر دشمنان این‌گونه مقاومت کند.

وی با اشاره به مقاومت سوریه در برابر نقشه‌ها و تهاجم‌ سیاسی، فرهنگی و نظامی آمریکا، افزود: کمتر مملکتی می‌تواند چندین سال مقاومت کند، این حماسه آفرینی در تاریخ به‌عنوان افتخار برای سوریه باقی می‌ماند و ثبت می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه علما باید بیشتر با یکدیگر متحد باشند، عنوان کرد: با توجه به نقشی که علما می‌توانند ایفا کنند باید با یکدیگر متحد باشند و چند سالی یک بار اجلاس داشته باشند تا با یکدیگر به مشورت و تبادل نظر بپردازند.

آیت‌الله نوری همدانی به اهمیت فعالیت علما بین مردم اشاره کرد و گفت: ‌ علما باید مشکلات مردم را مشکلات خود بدانند تا مردم با مشاهده این امر برای هر نوع فداکاری پشت سر علما حاضر باشند.

وی ایران را کشوری قوی دانست و گفت: امنیتی که در کشور ایران وجود دارد در هیچ کشوری وجود ندارد و کشور ایران از نظر صنایع دفاعی تجهیز است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه علما هرچه بیشتر با یکدیگر ارتباط داشته باشند، اثرشان در برابر دشمن بیشتر می‌شود، تصریح کرد: امروزه باید شیعه و سنی با یکدیگر متحد شوند تا در برابر دشمنان و ایادی آمریکا و صهیونیسم بتوانند به اقدامات اساسی بپردازند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon