بسیج در اجرای ۶۵ طرح عمرانی شهرستان دهگلان مشارکت داشته است

بسیج در اجرای 65 طرح عمرانی شهرستان دهگلان مشارکت داشته است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان گفت: بسیج تاکنون در اجرای ۶۵ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در شهرستان دهگلان مشارکت داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، حق‌رضا نادرپناه ظهر امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان دهگلان در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت: امروز در 61 نقطه شهرستان دهگلان پایگاه‌های بسیج فعال هستند.

وی گفت: بسیج شهرستان دهگلان در بیش از 65 طرح عمرانی شهرستان دهگلان شامل ساخت مسجد، راه‌سازی، احداث سوله صالحین و احداث پل در این شهرستان مشارکت کرده است و بیش از 90 درصد از تعهدات بسیج در عرصه عمران در این شهرستان تحقق یافته است.

وی گفت: بسیج در عرصه سلامت مردم نیز گام‌های بسیار مهمی برداشته که در بیمارستان صحرایی  بلبان آباد این شهرستان بیش از 5 هزار و 68 نفر توسط بسیج جامعه پزشکی استان ویزیت رایگان شده‌‌اند.

نادرپناه افزود: از مجموع این افراد با تشخیص پزشکان متخصص بیش از 140 نفر از روستائیان توسط بسیج جامعه پزشکی کردستان عمل رایگان شده‌اند.

وی گفت: امروز بسیج گوش به فرمان ولایت است و تابع هیچ شخص یا فرد و جناحی نیست چون بسیج و بسیجیان پیرو یک حزب به نام حزب الله و یک فرمانده به نام امام خامنه‌ای هستند.

در این مراسم از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت دهگلان تقدیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان در این نشست به صعود صبح امروز بسیجیان شهرستان به کوه سرمه‌علی دهگلان اشاره کرد و گفت: این همایش کوهپیمایی به همت سپاه و با استقبال بسیار خوب بسیجیان برگزار شد که  بیش از 100نفر تا ارتفاعات کوه سرمه علی صعود کردند.

وی افزود: این همایش یکی از برنامه‌های مصوب ستاد گرامیداشت سالروز هفته بسیج در دهگلان  بود که با شرکت اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج، بسیج ادارات، اقشار مختلف مردم و ورزشکاران این شهرستان ترتیب یافت.

نادرپناه گفت: این همایش با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام به ویژه بسیجیان و به منظور افزایش سطح سلامت بسیجیان و خانواده‌های آنان برگزار شد و با انجام قرعه‌کشی به 20 از شرکت‌کنندگان هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon