مرفاوی: محکم باشیم هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل پیکان موفق شود

مرفاوی: محکم باشیم هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل پیکان موفق شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که اگر بازیکنانش محکم باشند هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل آنها موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان تهران، مراسم معارفه صمد مرفاوی، سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور بازیکنان این تیم برگزار شد.

پیش از آغاز تمرین و از ساعت 11 امروز، محمود شیعی، سرپرست باشگاه پیکان همراه با صمد مرفاوی، ساکت الهامی، امیر حاج رضایی و بهتاش فریبا در محل تمرین تیم حاضر شده تا سرمربی جدید تیم را به بازیکنان معرفی کنند.

شیعی پس از خوش‌وبش با بازیکنان خطاب به آنها گفت : پیش از هر چیز باید از زحمات آقای ابراهیم زاده و همکارانش تشکر کنم، زیرا آنها زحمت خود را برای پیکان کشیدند اما در نهایت به صورت توافقی و دوستانه از یکدیگر جدا شدیم. حالا هم در خدمت آقایان مرفاوی و الهامی هستیم که از مربیان خوب و موفق فوتبال ایران هستند.

وی افزود: امیدواریم پیکان با تلاش و زحمات کادرفنی و شما بازیکنان بتواند در نیم فصل دوم به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کرده و انتظارات مدیران و کارگران کارخانه ایران خودرو را برآورده کند. من حمایت کامل خودم  را از مجموعه تیم پیکان را اعلام می‌کنم و برای شما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

پس از صحبت‌های سرپرست باشگاه پیکان، بهتاش فریبا مشاور فنی باشگاه، لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ابراهیم‌زاده و همکارانش، برای صمد مرفاوی، ساکت الهامی و تیم پیکان،‌ در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت کرد.

امیر حاج رضایی،‌ دیگر مشاور فنی باشگاه نیز لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد و بعد نوبت به صمد مرفاوی رسید تا با بازیکنانش صحبت کند.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان رو به بازیکنانش گفت: پیش از هر چیز از زحمات دوست خوبم آقای ابراهیم‌زاده تشکر می‌کنم که زحمت زیادی در این تیم کشید اما به هر حال فوتبال همین است و از این اتفاقات در هر تیمی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: من از این بعد در خدمت شما هستم و می‌خواهم با همه تلاش کار کنیم. اگر ما با هم متحد و یکدل باشیم و قوی کار کنیم، هیچ تیمی حریف ما نمی‌شود. اگر محکم باشیم و با همه وجود تلاش کنیم، تیمی نمی‌تواند مقابل ما موفق باشد. من انتظاری جز این از مجموعه پیکان ندارم و اطمینان دارم با حمایت‌های کادر مدیریتی و تلاش و زحمات شما، می‌توانیم در کنار یکدیگر روزهای خوبی را سپری کنیم.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon