دیدار تراکتورسازی و پدیده به وقت اضافی کشیده شد

دیدار تراکتورسازی و پدیده به وقت اضافی کشیده شد

خبرگزاری تسنیم: دیدار تراکتورسازی و پدیده در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید و این مسابقه به وقت‌های اضافی کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز از ساعت 14 دو تیم تراکتورسازی و پدیده خراسان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست این دیدار تراکتور با استفاده از امتیاز میزبانی بهتر از حریف خود ظاهر شد و توانست چندین موقعیت گلزنی روی دروازه پدیده ایجاد کند.

از جمله موقعیت های خوب تراکتور شوت لوسیانو ادینهو از ضربه ایستگاهی بود که به تیرک دروازه پدیده برخورد کرد تا ادینهو در گلزنی ناکام بماند.

پس از این گل تراکتورسازی یکی دو موقعیت داشت که نتوانست از آن ها استفاده کند تا اینکه در وقت های اضافی نیمه نخست شوت مهدی کیانی کاپیتان سرخ پوشان توسط دروازه بان پدیده برگشت داده شد و فرشاد احمدزاده این توپ را در مقابل دروازه وارد دروازه تیم میهمان کرد تا نیمه نخست این دیدار با برتری تراکتور پایان یابد.

در نیمه دوم تراکتورسازی باز هم روی دروازه نفت فشار آورد تا اینکه در دقیقه 54 داور یک پنالتی به نفع پدیده گرفت که با وجود گل شدن این پنالتی داور دستور تکرار پنالتی را داد که پنالتی دوم توسط دروازه بان تراکتور مهار شد.

پس از این صحنه تراکتورسازی برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش کرد ولی در گلزنی ناکام ماندند تا اینکه در دقیقه 78 داور یک پنالتی دیگر برای پدیده گرفت که این بار ایگور پراهیچ گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کرد.

در ادامه موقعیت حساس خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا وقت قانونی مسابقه با تساوی پایان یابد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon