۶۲ مدرسه در شهرستان مریوان بازسازی شد

62 مدرسه در شهرستان مریوان بازسازی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان با اشاره به کمک خیران به بازسازی مدارس گفت: ۶۲ مدرسه در شهرستان مریوان با همت خیران بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، عبدالحمید فرجی عصر امروز در مراسم افتتاح 2 مدرسه 12 کلاسه در شهرستان مریوان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: عملیات ساخت مدرسه 12 کلاسه 13 آبان از سال 1390 آغاز شده و در چند روز اخیر به اتمام رسیده است.

وی گفت : این مدرسه در مساحتی بالغ بر یک هزار و 594 متر مربع ساخته شده که در ساخت آن مبلغی بالغ بر نه میلیارد و 140 میلیون ریال از محل تخریب و بازسازی هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان خاطر نشان کرد : این مدرسه با دارا بودن 12 کلاس درسی و در 2 شیفت کاری صبح و ظهر می‌تواند 733 دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد.

وی گفت: در ساخت مدرسه 12 کلاسه آبان نیز بیش از نه میلیارد و 190 میلیون تومان هزینه از محل تخریب و نوسازی صرف شده که در این مدرسه هم 850 دانش آموز مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: زیربنای این مدرسه بیش از یک هزار و 594 متر مربع است که در ساخت آن به غیر از مکان‌های درسی به عنوان کلاس درسی مکانی نیز برای آزمایشگاه و سالن چند منظوره نیز تعبیه شده است.

وی گفت: در شهرستان مریوان بیش از 5 پروژه ناتمام آموزشی وجود داشت که امروز 2 پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرجی افزود: در طول سال گذشته با همت و تلاش خیران شهرستان مریوان بیش از 500 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مدارس سطح شهرستان مریوان هزینه شده است.

وی در پایان با عنوان این نکته که بیش از 62 مدرسه شهرستان مریوان امسال بازسازی شد گفت: امید است که با همت بیشتر خیران و مسئولان بتوانیم دیگر مدارسی را که نیاز به بازسازی دارند تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon