افشارزاده: آندو مضطرب است، اگر به نتیجه نرسیم، می‌خواهیم در فضایی آرام برود

افشارزاده: آندو مضطرب است، اگر به نتیجه نرسیم، می‌خواهیم در فضایی آرام برود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شنبه با تیموریان صحبت خواهیم کرد اما اگر به نتیجه نرسیدیم می‌خواهیم او در فضایی آرام و با آرامش خاطر تیم را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده که برای تماشای دیدار ذوب‌آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بود در مورد برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان و احتمال تکرار دربی در جمعه آینده گفت: بازی را با دقت تعقیب می‌کردم، گل‌گهر خوب بازی کرد و به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم امروز مقابل ذوب‌آهن موفق شویم و بتوانیم آن شکست ناباورانه را در جام حذفی مقابل پرسپولیس جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: از برد پرسپولیس خوشحال هستم چرا که می‌خواهیم مقابل این تیم اعاده حیثیت کنیم و بازی جوانمردانه‌ای داشته باشیم.

افشارزاده در مورد اینکه بعد از شکست استقلال در دربی تحت فشار بوده، عنوان کرد: به هیچ عنوان بعد از دربی تحت فشار نبودم و از اینکه به استقلال آمدم پشیمان نیستم. با تجربه فضایی در این باشگاه ایجاد کردم که بعد از چند سال ورزشکار و کارمند باشگاه در آرامش به کار خود ادامه دهند. به هر صورت فوتبال است و موارد پیش‌بینی نشده در آن به وجود می‌آید، ما هم پیش‌بینی نمی‌کردیم که مقابل پرسپولیس شکست بخوریم.

وی درباره احتمال برکناری قلعه‌نویی در صورت شکست مقابل ذوب‌آهن یادآور شد: اگر امروز شکست بخوریم باز هم دنیا به آخر نمی‌رسد. برد و باخت جزیی از فوتبال است و حتی اگر مغلوب شویم باز هم باید آماده روزهای سخت‌تر شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره احتمال کنار گذاشته شدن صاحب‌پناه و نثاری از هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: من اسمی از کسی نمی‌آورم اما وزارت اقتصاد به ما اعلام کرده که برای مجمع عمومی آینده باید اعضای هیئت مدیره باشگاه 7 نفر باشد. این موضوع در اساسنامه باشگاه استقلال هم آمده است که اعضای هیئت مدیره باید بین 5 تا 7 نفر باشد.

افشارزاده افزود: اینکه چه کسی از هیئت مدیره خارج شود دست اعضای هیئت مدیره نیست و این موضوع را رئیس مجمع تعیین خواهد کرد. در مورد اینکه 2 نفر از هیئت مدیره کم شود این کار با نظر وزارت ورزش و اقتصاد انجام خواهد گرفت.

وی در واکنش به هوادارانی که امروز برای اعتراض به عملکرد تیم استقلال مقابل باشگاه تجمع کرده بودند، گفت: به هیچ عنوان اجازه توهین به بازیکنان استقلال، قلعه‌نویی و کیان تیم را نمی‌دهم. ما با سال‌ها تجربه قصد داریم در تیم نتایج موفقی کسب کنیم. خودم در ورزش بزرگ شدم و قطعا شرایط را به گونه‌ای پیش خواهیم برد که مشکلی به وجود نیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت تیموریان یادآور شد: این بازیکن چهارشنبه به دفتر من آمد و عنوان کرد علاقه‌مند است از تیم جدا شود. ما هم به دنبال آن نیستیم با کسی که دلش با تیم نیست کار کنیم اما از تیموریان خواستیم شنبه به باشگاه بیاید تا با او صحبت کنیم. تیموریان کمی به خاطر اتفاقاتی که در تمرین افتاده بود مضطرب است.

افشارزاده ادامه داد: شنبه با او صحبت خواهیم کرد تا بتوانیم برای ادامه حضورش به تفاهم برسیم اما اگر به نتیجه نرسیدیم می‌خواهیم او در فضایی آرام و با آرامش خاطر تیم را ترک کند.

وی درباره اینکه جاسم کرار امروز در ترکیب استقلال است، گفت: کرار قتل که مرتکب نشده است. فغانی می‌توانست به جای اخراج به او تذکر بدهد. حکم انضباطی او هم نزد من است و اول باید آن را در هیئت مدیره مطرح کنیم تا هیئت مدیره نظر بدهد سپس حکم او را اعلام عمومی خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد احتمال جذب عنایتی گفت: از اینکه با عنایتی صحبتی شده یا نه اطلاعی ندارم  اما به دنبال آن هستیم تا بازیکنان خوبی را جذب کنیم که برای تیم ما مثمر ثمر باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon