حسینی: صحبت از دربی قبل از بازی‌های یک‌چهارم نهایی جام حذفی عجله بود

حسینی: صحبت از دربی قبل از بازی‌های یک‌چهارم نهایی جام حذفی عجله بود

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه عجله کردند و فکر می‌کردند که استقلال و پرسپولیس روز جمعه دربی دیگری را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروز بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم که هر دو تیم به نمایش گذاشتند. بازی سرعت بسیار  خوبی داشت و من از این موضوع بسیار خوشحالم.

وی افزود: من از وقوع دو اتفاق در بازی خوشحالم. اولین مسئله اینکه بعد از دو گلی که خوردیم توانستیم به بازی برگردیم. این مسئله بسیار اهمیت داشت که مقابل تیم بزرگی مانند استقلال توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم و بازیکنان‌مان کار بسیار مهمی انجام دادند. گلی که دهنوی به ثمر رساند امید را به تیم ما برگرداند. دومین مسئله نیز که باعث خوشحالی من شده حضور پرشور هواداران‌مان بود که ما را در این بازی تنها نگذاشتند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم در آینده نیز تیم ما را به همین شکل حمایت کنند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تأکید بر اینکه نباید از پیروزی مقابل استقلال خوشحال باشند، خاطرنشان کرد: بازی‌ها بسیار فشرده است و تجربه ثابت کرده که در بازی‌های جام حذفی تا فینال را با پیروزی پشت سر نگذاری نباید خوشحال باشی. جام حذفی به گونه‌ای است که فقط باید بعد از قهرمانی خوشحالی کرد، چون در هر مرحله که حذف شوی هیچ فرقی نمی‌کند.

حسینی با اشاره به حضور احسان پهلوان در ترکیب ذوب‌آهن گفت: روند بازی به شکلی بود که ما نیاز داشتیم تا بازیکنی به میدان بیاید که پابه‌توپ باشد. باید با قدرت یک بازیکن پا به توپ تیم‌مان را روبه‌جلو حرکت می‌دادیم و در طول بازی احساس کردیم که احسان پهلوان می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد. این بازیکن با تکنیک خوبی که دارد و قدرت حفظ توپش توانست ذو‌ب‌آهن را روبه‌جلو حرکت دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اذیت شدن حنیف عمران‌زاده توسط حسن‌زاده، این بازیکن تعویض شد و تا آخر در میدان حضور نداشت عنوان کرد: ابتدا باید بگویم آن موقع حسن‌زاده تعویض شد که حنیف عمران‌زاده به عنوان مهاجم بازی می‌کرد. باید توضیحی هم بدهم که تعویض حق یک مربی است و نمی‌توان درباره چیزی که حق مربی بوده، اعتراض کرد. حسن‌زاده در دقیقه 80 به ما اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند بازی کند و خسته شده اما او به کارش ادامه داد و لحظه‌ای که تعویض شد، گفت دیگر نمی‌تواند ادامه دهد. چون او از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود و خسته هم بود او را تعویض کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن یادآور شد: حسن‌زاده روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما خودش اصرار داشت که تعویض شود و ما نمی‌خواستیم این کار را انجام دهیم. تعویض او هم فقط به دلیل آسیب‌دیدگی بود، چرا که ما بازی سنگینی را روز دوشنبه برگزار خواهیم کرد و جمعه هم باید به مصاف پرسپولیس برویم. کارمان بسیار سخت است و به همین دلیل باید سعی کنیم مهره‌های‌مان را حفظ کنیم.

حسینی با تمجید از عملکرد بازیکنان ذوب‌آهن درباره عملکرد خوب رشید مظاهری اظهار داشت: همه بچه‌ها امروز تلاش کردند و فعل خواستن را به خوبی انجام دادند. رشید مظاهری هم امروز بسیار خوب بود. او این روزها از نظر روحی و بدنی بسیار آماده است و امروز هم توانست به خوبی تیم ما را کمک کند.

وی که در ادامه کنفرانس خبری با سؤال خبرنگاران مواجه نشد، اعلام کرد که باید توضیحی بدهد و گفت: قبل از اینکه بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس مقابل گل‌گهر انجام شود، همه صحبت از برگزاری دربی در روز جمعه خبر داده بودند اما باید به رسانه‌ها بگویم که نباید عجله کنند. این بازی‌ها حذفی است و امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد و حتی ممکن بود که پرسپولیس امروز مقابل گل‌گهر اوت شود. صحبت از دربی پیش از برگزاری بازی‌ها یک عجله بود و نباید این اتفاق رخ می‌داد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از کنفرانس نیز درباره اینکه به برخی بازیکنان تیمش بعد از بازی می‌گفت که بهتر است صحبتی نکند و به چه دلیل اینگونه با بازیکنان صحبت می‌کرد، گفت: اتفاق خاصی نبود. بازیکنان تیم ما با محمدرضا عباسی که بسیار جوان است و 18 سال سن دارد به گونه‌ای صحبت می‌کردند که لازم می‌دیدم به بازیکنان بگویم چیزی به این بازیکن نگویند، چون او بچه است و ممکن است در روحیه‌اش تأثیر بگذارد.

حسینی درباره اینکه در استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب ذوب‌آهن ترسی ندارند و آیا این موضوع ریسک نیست، عنوان کرد: ما ریسک نکردیم و می‌دانیم که این بازیکنان بسیار توانمند هستند. بازیکنان جوان باید بازی کرده تا تجربه کسب کنند. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon