اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم آستارا

اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم آستارا

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا از اجرای طرح بیمارستان ثابت در روستای عنبران آستارا خبر داد و گفت: ۱۱ تیم متخصص و عمومی پزشکی در طرح بیمارستان ثابت در روستاهای محروم به مدت یک هفته حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، بختیار حیدرنیا عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان ثابت روستای عنبران این شهرستان اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی بسیج جامعه پزشکی شهرستان محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه تمام خدمات ارائه شده در این بیمارستان کاملا رایگان انجام می‌شود، افزود: در این راستا 11 تیم تخصصی و عمومی متشکل از کادر مجرب و متعهد پزشکی و خدمات درمانی مشغول خدمات رسانی هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا با اشاره به اینکه دستگاه مجهز چشم پزشکی،دستگاه‌های نوار قلب در این بیمارستان موجود است، گفت: تیم اعزامی متشکل از متخصص قلب و عروق، داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، داروساز، جراح عمومی، اعصاب و روان و پوست و سه تیم کارشناس بهداشتی است.

حیدرنیا با بیان اینکه همچنین در این طرح 10 نفراز پرستاران بسیجی و پنج نفر از پزشکان بسیجی شهرستان حضور دارند، افزود: در این راستا پیش بینی می‌شود  بالغ بر 6 هزار نفر از مردم محروم منطقه بصورت رایگان خدمات درمانی دریافت کنند.

وی با اشاره به همکاری و قدردانی از سپاه قدس گیلان،سپاه ناحیه،شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، هلال احمر شهرستان آستارا از همکاری و  مساعدت بسیجی وار رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رئیس بیمارستان شهید بهشتی آستارا در اجرای این طرح بزرگ تقدیر کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا تصریح کرد: روستاهای همجوار از جمله شهرک هجرت، خانه‌های آسیاب، صیادلر و روستای ویرمونی را شامل این طرح می‌شود، این طرح به مدت یک هفته در روستای عنبران انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon