«آل‌نعمه» قصد جدایی از تراکتورسازی را داشته باشد با او صحبت می‌کنیم

«آل‌نعمه» قصد جدایی از تراکتورسازی را داشته باشد با او صحبت می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هر موقع آل‌نعمه به طور رسمی بگوید که قصد جدا شدن از تراکتور و پیوستن به پدیده را دارد ما هم دنبال این بازیکن خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا مرزبان در جمع خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از بازی هم گفتیم که با قهرمان ایران بازی داریم و بازی طوری بود که هر 2 تیم می‌توانستند پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

وی افزود: در طول 90 دقیقه ما یک پنالتی از دست دادیم که می‌توانستیم با استفاده از آن پنالتی کار در وقت‌های قانونی تمام کنیم؛ به هر حال توانستیم گل خوبی بزنیم ولی هر 2 تیم لیاقت برد را داشتند و تراکتور هم می‌توانستند پیروز مسابقه باشد.

سرمربی تیم پدیده مشهد خاطرنشان کرد: بازی پرفشاری بود و این برد ما کمک می‌کند که یک سری از بحران‌هایی که در گذشته داشتیم را فراموش کنیم و خوشحالم که مردم مشهد عضو 4 تیم اول ایران شدند و برای تراکتورسازی در قضاوت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم.

مرزبان درباره انتقادات خبرنگاران مبنی بر وقت‌کشی بازیکنانش گفت:‌ روی چند صحنه به شما حق می‌دهم و اعتقاد دارم که نباید بازیکنان اتلاف وقت کنند. راجع به این مسئله با بازیکنان صحبت می‌کنم و از آنها می‌خواهم هیچ‌وقت این کار را تکرار نکنند.

وی ادامه داد: اگر یک مربی از بازیکنانش بخواهند که وقت‌کشی کنند شرافت کاری خود را زیرسوال می‌برند و من هیچ‌وقت از بازیکنانم چنین چیزی نمی‌خواهم در طول هر مسابقه به بازیکنانم گفتم جوانمردانه بازی کنند و هر اقدامی در طول مسابقه ناجوانمردانه باشد با این اقدام مخالفم.

سرمربی تیم پدیده مشهد تأکید کرد: اگر در طول مسابقه کارت‌های زرد را بررسی کنیم خواهیم دید که خطاهای بازیکنان ما به گونه‌ای بود منجر به مصدومیت کسی نشد.

مرزبان گفت: ما در نیمه اول به دنبال کنترل بازی بودیم ولی در نیمه دوم مسیر بازی را تغییر دادیم. با آمدن بهادر نصیمف با بازی سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم و روی قلب خط دفاعی تراکتورسازی فشار آورده و موفق به گلزنی شدیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا پنالتی دوم تراکتور سالم بود، گفت: از زاویه‌ای که من حضور داشتم به نظرم پنالتی سالم بود ولی معتقدم باید فیلم بازی را ببینم و در حتی در حین بازی نمی‌توانم درباره صحت پنالتی اول نیز صحبت کنم.

سرمربی تیم پدیده مشهد درباره اینکه آیا تراکتور امروز ضعیفت‌تر از گذشته ظاهر نشد گفت: تیمی که امروز صدرنشین جدول لیگ برتر ایران است لایق قهرمانی است و فوتبال باکیفیتی از این تیم دیدیم؛ اگر بازی‌های ما را بررسی کنید خواهیم دید که امتیازات خوبی از دست دادیم و باخت امروز تراکتور هم چیزی از ارزش‌های این تیم ترک نمی‌کند و شانس‌های گل زیادی برای گلزنی در بازی امروز داشتند.

مرزبان درباره اینکه آیا تیم پدیده با آل‌نعمه، مدافع تراکتور مذاکره داشته است، تأکید کرد: ما حتی دیروز هم با این بازیکن صحبت نکردیم ولی مدیر برنامه‌های او با ما صحبت کرده است و از علاقه او به پیوستن به پدیده خبر داده اما هر موقع که آل‌نعمه خودش رسماً بگوید که قصد جدا شدن از تراکتور و پیوستن به پدیده را دارد ما هم دنبال این بازیکن خواهیم رفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon