همایش بزرگ «۳ ساله‌های حسینی» در سمنان برگزار شد‌

همایش بزرگ «3 ساله‌های حسینی» در سمنان برگزار شد‌

خبرگزاری تسنیم: همایش بزرگ «۳ ساله‌های حسینی» عصر امروز با حضور امام جمعه مهدی‌شهر، اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از نونهالان و خردسالان سمنانی در جوار گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع)سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، امام جمعه مهدی‌شهر در این مراسم معنوی با اشاره به لزوم ترویج حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: الگوی حجاب جامعه اسلامی باید «فاطمی» و «زینبی» باشد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بیان کرد: مؤلفه‌های حجاب اسلامی در جامعه باید تبیین و رعایت شود.

وی با اشاره به اثرات سوء بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه خاطرنشان کرد: بی حجابی هم در خانواده و هم در اجتماع، ناهنجاری هایی را به دنبال دارد.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه ترویج بد حجابی بنیان خانواده‌های اسلامی را سست کرده و ریشه آن را برمی‌کند تصریح کرد: دنیای امروز به دنبال استفاده ابزاری از زنان است و بدحجابی به این هدف شوم استکباری کمک می‌کند.

بارانی با تأکید بر لزوم حفظ حجاب از سوی زنان و مردان جامعه و اثرات رعایت این مهم تصریح کرد: حجاب زینت زن است و در جامعه اسلامی باید از این زینت محافظت کرد.

وی با بیان اهمیت ترغیب والدین برای حضور فرزندان جامعه اسلامی در مراسم‌های مذهبی این مهم را سبب آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با ارزش‌های اسلامی و ویژگی‌های اسلام دانست و عنوان کرد: فرزندان جامعه در این جلسات با خصوصیات و ویژگی های انسان مسلمان مومن و ارزش های اسلامی آشنا می‌شوند.

امام جمعه مهدی شهر با اشاره به اقدامات تروریستی تکفیری های داعش در عراق و سوریه از مقاومت و ایستادگی مدافعان حرم حضرت زینب(س) در برابر این گروه تکفیری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon