عمران‌زاده: به ذوب‌آهنی‌ها گفتم مردانگی یاد بگیرید

عمران‌زاده: به ذوب‌آهنی‌ها گفتم مردانگی یاد بگیرید

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال دوش گرفتن را دلیل تاخیر آبی‌پوشان برای خروج از رختکن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حنیف عمران‌زاده پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: از حریف 2 گل جلو افتادیم اما آنها بازی را مساوی کردند و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردیم. اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم.

وی در باره علت اعتراضش به سمت نیمکت ذوب‌آهن اظهار داشت: 5 دقیقه قبل از اعتراض من به خاطر زمین خوردن بازیکن ذوب‌آهن، توپ را به بیرون زده بودیم اما ذوب‌آهنی‌ها این کار را انجام نمی‌دادند. من هم رو به نیمکت آنها گفتم مردانگی را یاد بازیکنانتان بدهید که داود فنایی به من گفت، بازیکن ما صحنه را ندیده است. بازیکن ذوب‌آهن به من اعلام کرد که اگر آنها گل می‌زدند خودش توپ را به دروازه ذوب آهن می‌زده است.

مدافع استقلال در خصوص شکست این تیم و ناراحتی هواداران عنوان کرد: خودتان دیدید که ما روی اتفاق گل خوردیم و در نیمه دوم هم به نیت گل زدن به زمین رفتیم حتی خودم جلو کشیدم اما باختیم. فوتبال همین است و امیدوارم این مشکلات و بدبختی‌ها تمام شود. 

عمران‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا آبی‌پوشان مدت زمان طولانی را در رختکن حضور داشتند، گفت: در صف دوش بودیم و به خاطر همین دیر از رختکن بیرون آمدیم وگرنه مشکل خاصی نبود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon