بارش باران تا امشب در پایتخت ادامه دارد/ افت ۴ درجه‌ای دما یک‌شنبه هفته آینده

بارش باران تا امشب در پایتخت ادامه دارد/ افت 4 درجه‌ای دما یک‌شنبه هفته آینده

خبرگزاری تسنیم: یگ کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش باران تا امشب در پایتخت ادامه دارد، گفت: بارش برف و لغزندگی در جاده‌های چالوس و هراز امروز و فردا پیش‌بینی شده است.

امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در شمال غرب، غرب و سواحل شمال بارش باران خواهیم داشت و از بعدازظهر به تدریج در این مناطق میزان بارش‌ها کاشته و متوقف می‌شود.

وی با بیان این‌که فردا کماکان در سواحل شمال و شمال شرق بارندگی داریم، افزود: یک‌شنبه بارش‌ها در شمال شرق کشور حاکم است و سامانه بارشی از کشور خارج شده و مجدد دوشنبه سامانه جدیدی وارد کشور می‌شود و سه‌شنبه در شمال شرق بارش باران داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در اردبیل و آذربایجان غربی بارش برف سه‌شنبه پیش‌بینی شده است، گفت: تداوم بارش باران به صورت پراکنده امروز در تهران پیش بینی شده است و فردا بارش باران نداشته و آسمان تهران نیمه‌ابری و در ارتفاعات انتظار بارش باران داریم.

نقشینه با بیان اینکه یک‌شنبه آسمان تهران صاف تا کمی ابری است ولی در این روز کاهش 4 درجه‌ای دما را نشبت به امروز داریم،افزود: امروز دمای تهران 12 و فردا 11 و یکشنبه 9 درجه سانتی‌گراد خواهد بود همچنین می تواند گفت در اکثر نقاط کشور کاهش دما حاکم است.

وی ادامه داد: در خصوص جاده‌های کوهستانی منتهی به مازندارن و گیلان از نهران و البرز امروز و فردا شاهد بارش برف و اختلال در تردد جاده‌ها خواهیم بود درواقع این جاده‌ها لغزنده بوده و توصیه به مسافران این است که موارد ایمنی را رعایت کرده و مجهز به زنجیر چرخ باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: جاده چالوس و هراز امروز و فردا شاهد بارش برف خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon