قوچان‌نژاد: مسابقه بنز و پیکان در اتوبان به سود پیکان تمام شد

قوچان‌نژاد: مسابقه بنز و پیکان در اتوبان به سود پیکان تمام شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: جدال شهرداری با میزان مثل مسابقه بنز و پیکان در اتوبان بود که به سود پیکان تمام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال، کار بزرگی مقابل تیم پرمهره و متمول میزان مشهد انجام داد و موفق به شکست این تیم شد. نتیجه این بازی برای جبار قوچان‌نژاد، سرمربی شهرداری از اهمیت خاصی برخوردار بود چون او سال‌ها هدایت همین  تیم میزان را بر عهده داشت.

قوچان‌نژاد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: جدال شهرداری با میزان مثل مسابقه بنز و پیکان در اتوبان بود که به سود پیکان تمام شد. باور کنید دستمزد تمام 25 نفر بازیکن، مربی، کادر فنی و هزینه‌های تیم شهرداری زاهدان حدود یک میلیارد تومان است اما تیم میزان با هزینه‌ای 12 میلیارد تومانی بسته شده است.

سرمربی شهرداری زاهدان ادامه داد: انگیزه و همت در این بازی حرف اول را می‌زد و بازیکنان ما در این دیدار مثال‌زدنی حاضر شدند. بازیکنان میزان با برنامه برای مقابله با ما وارد زمین شدند اما ما هم برای تمام لحظات بازی برنامه داشتیم و حریف را به دقت آنالیز کرده بودیم. ما با دفاع و سرویس‌های خوب توانستیم انگیزه خودمان را به حریف دیکته کنیم. همچنین در توپ‌های برگشتی هم که امروزه در والیبال جهان جزو فرصت‌های خوب امتیازگیری است، عالی عمل کردیم. تعویض‌های موثری داشتیم و توپ‌گیری داخل میدان ما نیز خوب بود. بازیکنان ما در هفته قبل از این بازی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

قوچان‌نژاد گفت: من پیش از این بازی به بازیکنانم گفتم که در والیبال، اسم‌ها کاری نمی‌کنند و این غیرت و همت است که حرف اول را می‌زند. بازیکنان من مقابل میزان مشهد یک روز استثنایی و باورنکردنی داشتند. تنها بازیکن تیم میزان که ما را کمی اذیت کرد، جوردی بابرا، پاسور اسپانیای یاین تیم بود که از پاس‌های سرعتی استفاده می‌کرد. 

سرمربی فصل گذشته تیم میزان مشهد در پایان تأکید کرد: من عاشق مردم مشهد هستم و خودم را مدیون آنها می‌دانم. متأسفانه شرایط برای ماندن من در مشهد مهیا نبود اما دوست دارم این پیروزی را به مردم مشهد تقدیم کنم. من اگر در والیبال به جایی رسیدم به خاطر حمایت‌های آنها بوده و اگر فرصتی پیش بیاید به مشهد بر می‌گردم.

انتهای پیام/

پاراالمپیک
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon