بسیجیان ۶ شهرساحلی بوشهر رزمایش الی بیت‌المقدس را آغاز کردند

بسیجیان 6 شهرساحلی بوشهر رزمایش الی بیت‌المقدس را آغاز کردند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با اعلام رمز از سوی استاندار بوشهر ۱۰ هزار بسیجی شش شهر ساحلی استان بوشهر در قالب ۲۰ گردان رزمایش عاشورائیان الی بیت المقدس را در ساحل دلوار آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار فتح الله جمیری صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس  با بیان اینکه مرحله نخست این رزمایش امروز با رمز یا محمد رسول الله آغاز شد اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش بسیجیان دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، کنگان و عسلویه توان و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

جمیری با بیان اینکه در این رزمایش عملیات‌های گوناگون تمرین می‌شود افزود: در این رزمایش عملیاتهای تخریبی، هلی برن، ضد هلی برن، امداد و نجات، پدافند دورادور و دفاع از ساحل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف این رزمایش نشان دادن اقتدار وتوان بسیج است خاطرنشان کرد: بالابردن توان بسیجیان ، حفظ و انسجام نیروهای بسیج، تقویت توان بسیجیان در زمینه‌های امدادی و به نمایش گذاشتن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیج از جمله اهداف رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه در این رزمایش از تجهیزات گوناگون استفاده می‌شود گفت:  در این رزمایش از امکانات و فناوری‌های گوناگون و الکترونیکی، هواپیماهای بدون سرنشین و پهباد و سایر تجهیزات برای بالابردن توان رزمی استفاده می‌شود.

جمیری با بیان اینکه عملیاتی بودن بسیج یکی از ابعاد مهم این نیروی مردمی و با ایمان است تاکید کرد: با برگزاری رزمایش‌های مختلف توانمندی، قدرت بازدارندگی، قدرتمندی و اثرگذاری نیروی مردمی بسیج را به رخ جهانیان می‌کشیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در جامعه جایگاه خود را پیدا کرده است گفت: بسیج به عنوان مجموعه شناخته شده‌ای است که نام آن بر کمر دشمن لرزه وارد می‌کند و برای نظام جمهوری اسلامی به عنوان تکیه گاه و ستون محکمی تلقی می‌شود.

در این رزمایش، با اعلام رمز از سوی استاندار بوشهر 10 هزار بسیجی شش شهر ساحلی استان بوشهر در قالب 20 گردان رزمایش عاشورائیان الی بیت المقدس را در ساحل دلوار آغاز کردند.

انتهای پیام/ ی


 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon