شیخ عیسی قاسم: باید در برابر چالش‌های سخت، با قدرت مقاومت کنیم

شیخ عیسی قاسم: باید در برابر چالش‌های سخت، با قدرت مقاومت کنیم

خبرگزاری تسنیم: آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد: باید با قدرت و ثبات برحق در برابر چالش‌های سخت مقاومت کنیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صفحه جمعیت اسلامی ملی الوفاق بحرین بر روی تویتر،  آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که باید با قدرت و ثبات برحق در برابر چالش‌های  سخت مقاومت کنیم.

رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه امروز بحرین که در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در روستای الدراز این کشور برگزار شد، افزود: در زمان ما با اقدامات جنایتکاران ،ایادی آنها و نظام‌های ظالم پایمال کردن حقوق در سطح جهانی انتشار یافته است.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به اعتراض‌های مسالمت آمیز مردم بحرین گفت: همچنان اصرار بر این است که این جنبش مسالمت آمیز باقی بماند و از مسیر مسالمت آمیز خود خارج نشود.

آیت الله عیسی قاسم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پارلمانی و شورای شهر که اخیرا در بحرین توسط دولت این کشور برگزار شد گفت: دور اول انتخابات پارلمانی پایان یافت و تنها درخصوص یک مسئله آن سخن خواهم گفت، بر اساس گزارش‌های رسمی میزان مشارکت در انتخابات به 52 درصد رسیده است، اگر این نتیجه را بپذیریم ، دولت اطمینان خاطر کامل خواهد یافت و بر اساس آن باید طرح برپایی یک همه پرسی با نظارت مشترک خود، ملت و ناظران بین المللی  را با شجاعت بپذیرد.

این روحانی برجسته بحرینی در این باره افزود: این نتیجه طبیعی اطمینان دولت و درستی ارقام اعلام شده از سوی او در خصوص میزان مشارکت در انتخابات در سایه تحریم آن توسط مردم است.‎

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌دولت خود تماما می‌داند که حجم مشارکت و تحریم از سوی مردم به چه میزانی بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان