ارتش مصر اطراف وزارت دفاع و کاخ الاتحادیه را به محاصره درآورد

ارتش مصر اطراف وزارت دفاع و کاخ الاتحادیه را به محاصره درآورد

خبرگزاری تسنیم: منابع مصری گزارش دادند که همزمان با فراخوان جبهه سلفی و جماعت اخوان المسلمین برای برگزاری تظاهرات، ارتش مصر اطراف وزارت دفاع و کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه را به محاصره درآورد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های مصر، نیروهای ارتش مصر خودروهای نظامی در خیابان خلیفه مامون در مجاورت وزارت دفاع واقع در منطقه العباسیه مستقر شده و موانع فلزی و سیم خاردار در این خیابان قرار داده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی خیابان المیرغنی منتهی به کاخ الاتحادیه در مصر الجدیده و همچنین خیابان الاهرام را بسته اند.

نیروهای ارتش و پلیس صبح امروز جمعه همچنین تدابیر امنیتی در اطراف میدان النهضه در الجیزه برای مقابله با هر گونه عملیات های خرابکارانه همزمان با برگزاری تظاهرات امروز را تشدید کرده اند.

بر اساس این گزارش، خودروهای نظامی وابسته به نیروهای ارتش در مقابل دروازه اصلی دانشگاه قاهره و دو خودروی نظامی در خیابان النهضه مشرف به پل دانشگاه و همچنین نیروهای واکنش سریع در اطراف دروازه اصلی باغ وحش مستقر شده اند.

بر پایه این گزارش، نیروهای مسلح مصر کنترل تاسیسات حیاتی را بدست گرفته و یگان های رزمی از نیروهای واکنش سریع، نیروهای صاعقه و نیروهای چتربازان به مناطق نظامی و تاسیسات حیاتی اعزام شده اند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان