غرب در مذاکرات هسته‌ای به دنبال زیاده‌خواهی است

غرب در مذاکرات هسته‌ای به دنبال زیاده‌خواهی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه غرب نیازمند توافق هسته‌ای با ایران است، گفت: غرب در مذاکرات هسته‌ای به دنبال زیاده‌خواهی است ولی جمهوری اسلامی ایران هرگز از حقوق مسلم خود عقب نمی نشیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به یکسال مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: تیم مذاکره کننده حامی حقوق ملت ایران است.

وی با اشاره به تمدید مذاکرات هسته‌ای افزود: غرب در مذاکرات هسته‌ای به دنبال زیاده‌خواهی است ولی جمهوری اسلامی ایران هرگز از حقوق مسلم خود عقب نمی نشیند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: مذاکرات هسته‌ای به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکره و گفت‌وگوی دیپلماسی برای حل مشکلات است.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه غرب نیازمند توافق هسته‌ای با ایران است، تصریح کرد: در هر صورت جمهوری اسلامی ایران برنده نهایی مذاکرات هسته ای است.

وی با تقدیر از گروه مذاکره کننده ایرانی، خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا در مدت تمدید شده مجبور هستند تا با ایران به توافق برسند تا بیش از این شرمنده جهانیان نباشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: غرب باید در برابر حقوق ملت ایران تسلیم شود و دنیا نظاره‌گر عملکرد آمریکا و غرب در مذاکرات هسته‌ای است.

آیت‌الله قربانی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل بنیان نهادند و در تمامی حوزه‌ها مسئولیت دارد و تکلیفی عمل می‌کند و کارکردش در همه زمینه‌ها است.

امام جمعه رشت گفت: بسیج در عرصه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر خوب درخشیده است و پاسدار ولایتمدار دین اسلام است.

آیت‌الله قربانی، میرزاکوچک جنگلی را طلبه بسیجی دانست و تصریح کرد: سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی فرصت مناسبی برای شناساندن این طلبه شهید به نسل جوان است.

وی با تصریح بر اینکه میرزا کوچک جنگلی در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستاد، گفت:قیام میرزا کوچک در امتداد عاشورا و بسیجی‌گونه بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به حوادث پس از قیام عاشورا و حرکت کاروان اسرا، گفت: کروان اسرای کربلا اهداف قیام عاشورا را تلیغ کردند و سفیران امام حسین(ع) بودند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon