کشتار سیاه‌پوستان در آمریکا نشانه توحش این دولت است

کشتار سیاه‌پوستان در آمریکا نشانه توحش این دولت است

خبرگزاری تسنیم:امام جمعه آستارا با بیان اینکه ۴۰۰ نفر از سیاه پوستان آمریکایی به دست پلیس این کشور کشته شده‌اند، گفت: کشتار سیاه‌پوستان در آمریکا نشانه توحش این دولت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک به مناسبت سالروز نیروی دریایی، اظهار کرد:توانمندی‌ها و خدمات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که نیروی دریایی ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروی دریایی جهان تبدیل کرده است.

وی با گرامیداشت سالروز جهانی همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، اقدامات و جنایات وحشیانه رژیم منحوس و غیر قانونی صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

امام جمعه آستارا با تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید حسن مدرس و گرامیداشت روز مجلس بر لزوم ادامه راه این شهید بزرگوار از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری باید دو ویژگی برجسته داشته باشد که یکی زنده بودن و دیگری سالم بودن است.

حافظ‌نیا با بیان فرازهایی از بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در خصوص زنده بودن مجلس و مجلسیان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده بودن مجلس به این است که قوانین بجا و منطقی و علمی را در راستای تامین نیازهای ضروری مردم را در مجلس وضع کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید براساس وظیفه ذاتی خود نظارت دقیق و غیرجانبدارانه را همواره مد نظر قرار داشته باشند، افزود: نظارت به این معناست که قوانین مصوب شده به درستی انجام و اجرا شود و نظارت به معنای دخالت در امور نهادها و ارگان‌ها نیست.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه دخالت نمایندگان مجلس باعث مختل شدن امورات ادارات و سازمان‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: دخالت در امورات ادارات و ارگان‌ها شان و منزلت مجلس و مجلسیان را پایین می آورد که باید نمایندگان محترم مجلس دقت بیشتری را داشته باشند.

حافظ نیا با تاکید بر اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید همواره در خدمت آحاد مردم باشد اظهار کرد: کنار زدن افراد به دلیل علایق فردی و گرایشات سیاسی از سوی نماینده مجلس پسندیده نیست و باید نگاه نماینده به تمام مردم یکسان باشد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دوری نمایندگان مجلس از کانون‌های قدرت و ثروت، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی آنان را از نزدیک شدن به کانون‌های قدرت و ثروت به شدت نهی فرمودند که امیدواریم تمام نمایندگان از منویات ارزشمند رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه نزدیک شدن نمایندگان مجلس به کانون‌های ثروت سبب بدبینی مردم نسبت به آنان می‌شود، گفت: قطعا در صورت بروز این چنین موردی سبب می‌شود مردم نظرشان را نسبت به آنان تغییر دهند.

حافظ‌‌نیا با گرامیدشت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی این عالم روحانی و وارسته را افتخاری برای ایران و گیلان دانست و افزود: دفاع جانانه و دلاوری های این عالم وارسته و یارانش در برابر قدرت های مزدور خارجی هرگز از تاریخ این مرز و بوم فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در آمریکا و کشته شدن یک نوجوان سیاه پوست بیگناه توسط پلیس این کشور تصریح کرد:در طول دو سال اخیر در آمریکا بالغ بر 400 نفر از سیاه پوستان در این کشور به دست آمریکایی‌ها کشته شده‌اند ولی آمریکا بیشرمانه ادعای حقوق بشر در جهان را دارد که خود بر ضد حقوق بشر است.

امام جمعه آستارا با اشاره به تمدید مذاکرات هسته‌ای ایران اسلامی با چند کشور غربی و آمریکا افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود با ادامه مذاکرات و تمدید آن مخالفتی نکرده اند اما باید تیم مذاکره کننده ایران اسلامی همچنان با قدرت و اقتدار در برابر زیادی خواهی طرف مقابل ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon