راهپیمایی ده‌ها هزار بحرینی در حمایت از آیت الله عیسی قاسم +‌عکس

راهپیمایی ده‌ها هزار بحرینی در حمایت از آیت الله عیسی قاسم +‌عکس

خبرگزاری تسنیم: ده‌ها هزار نفر از مردم بحرین عصر امروز و پس از اقامه نماز جمعه یکپارچه به امامت آیت الله عیسی قاسم برای اعلام حمایت از او به خیابان‌ها ریختند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری لؤلؤة، دهها هزار بحرینی در حمایت از آیت الله عیسی قاسم، پس از برپایی نماز جمعه یکپارچه این کشور به امامت آیت الله عیسی قاسم علی رغم محاصره محل برپایی نماز جمعه و بارش شدید باران به خیابان‌ها ریخته و در حمایت از او شعار دادند.

در این راهپیمایی شیخ محمد الغریفی یکی از روحانیون بزرگ شیعیان بحرین به سخنرانی پرداخته و در خصوص همبستگی ملت با آیت الله عیسی قاسم تاکید کرد، او از مردم خواست تا در همه شرایط در کنار رهبری دینی خود باقی بمانند.

علامه سید عبدالله غریفی در پی یورش نظامیان آل‌خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم با انتشار بیانیه‌ای خواستار برپایی یک نماز جمعه یکپارچه و استثنائی به امامت آیت الله عیسی قاسم شده بود.

وی در این بیانیه اعلام کرده بود: در راستای محکوم کردن تجاوز نیروهای امنیتی به منزل آیت الله عیسی قاسم، از همه برادران بزرگوار ائمه جمعه و جماعت در سراسر کشور دعوت می‌کنم که نماز های جمعه پراکنده را لغو کرده و جمعه‌ی این هفته در نماز جمعه یکپارچه به امامت شیخ عیسی قاسم در روستای "الدراز" مشارکت کنند.

نیروهای امنیتی بحرین صبح روز سه‌شنبه هفته گذشته به منزل شیخ عیسی قاسم در شهر شیعه‌نشین «الدراز» واقع در حومه منامه یورش برده اقدام به تفتیش وسایل آن کردند.

انتهای پیام/پ

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان