تقوی: خوشحالم که با بدنی نیمه آماده کشتی خوبی گرفتم

تقوی: خوشحالم که با بدنی نیمه آماده کشتی خوبی گرفتم

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم کشتی بیمه رازی جویبار گفت: از اینکه با بدنی نیمه آماده در جویبار توانستم کشتی‌های خوبی ارائه دهم خوشحال هستم.

مهدی تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزای مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی بوداپست من دیگر روی تشک نرفته بودم و این اولین میدان من بود که در آن حاضر می‌شدم.

وی افزود: من با بدنی معمولی خودم را برای این مسابقه جمع کردم و اتفاقا فکر نمی‌کردم که حریفان خوبی در وزن 70 کیلوگرم حضور داشته باشند اما سطح رقابت در این وزن بالاتر از سایر اوزان است.

دارنده 2 نشان طلای جهان در خصوص اینکه چه حسی از حضور در چنین مسابقاتی آنهم در جویبار شهر خودت داشته، خاطرنشان کرد: در مازندران کشتی گرفتن خیلی سخت است و به خصوص زمانی که می خواهی در جویبار روی تشک بروی لذت دیگری دارد. در اینجا هرچند مردم شغل دیگری دارند اما همگی کشتی را دوست دارند و کشتی در جویبار گرمای دیگری دارد.

تقوی عنوان کرد: سالن جویبار متاسفانه کوچک است و اگر برای این شهر سالن 10 هزار نفری نیز درست کنند کم است. البته مسئولان قول داده‌اند اما باید دید که در آینده آیا کاری صورت می‌پذیرد یا خیر؟

آزادکار وزن 70 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: من تنها به خاطر حضور در لیگ جهانی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی کشور روی تشک نرفتم و این 2 پیکار فاصله کمی با هم داشت. با این حال با تمام قدرت برای حضور در مسابقات اوپن آماده خواهم شد. هدف اصلی من بازگشت به تیم ملی است و اگر چنین هدفی نداشتم اصلا کشتی نمی‌گرفتم.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon