جهان بینی: تمایلی به جدایی مرفاوی نداشتیم


جهان بینی: تمایلی به جدایی مرفاوی نداشتیم

خبرگزاری تسنیم: در حالی که صمد مرفاوی به گونه‌ای عجیب و غیر منتظره نیمکت مربیگری صبا را ترک کرد اما باشگاه صبا در قبال این جدایی، واکنشی نشان داد که حاکی از عدم توافق دوجانبه بر سر این جدایی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با وجود اینکه جدایی مرفاوی به دلیل استعفایش پس از دیدار خارج از خانه برابر راه آهن، توسط رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا وتو شد و غمخوار، مرفاوی را به ماندن ترغیب کرد اما در ‌‌نهایت مرفاوی بدون توافق و اطلاع مدیر عامل صبا یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.

باشگاه صبای قم مذاکره و توافق عبدالصمد مرفاوی با باشگاه پیکان در زمان هدایت صبای قم را مغایر با شئون حاکم بر فوتبال و مقررات آن دانسته و عقیده دارد پیکان نباید با مرفاوی مذاکره می‌کرده است.

عباس جهان بینی مدیر عامل باشگاه صبای قم با بیان توضیحاتی نسبت به جدایی مرفاوی گفته است که با توجه به وصول نامه‌ای از سوی عبدالصمد مرفاوی سرمربی و ساکت الهامی مربی تیم صبای قم و درخواست فسخ قرارداد یک‌طرفه از سوی نامبردگان، تعهدات این مربیان نسبت به باشگاه صبا تامین نشده است.

عبدالصمد مرفاوی تا روز 5 آذر ماه بر سر تمرینات تیم حاضر شده، با تیم تمرین کرده و باشگاه نیز تمایلی به جدایی وی تا آن زمان نداشته، ضمن اینکه مرفاوی در این خصوص هیچ‌گونه مذاکره‌ای با باشگاه نداشته و مدیریت باشگاه قبل از نامه فسخ قرارداد وی، تنها از طریق رسانه‌ها و جراید در جریان این موضوع قرار گرفته است.

به عقیده جهان بینی، با وجود زحمات و تلاش‌های آن‌ها و کسب نتایج قابل قبول تیم صبا تا نیم‌فصل لیگ چهاردهم، مسیر بهتری برای جدایی وجود داشت، لذا اقدام آنان خلاف عرف و اخلاق، غیرمسئولانه و با استناد به آئین نامه سازمان لیگ بر‌تر فدراسیون فوتبال کشور خلاف مقررات است.

صبا این حق را برای خود محفوظ داشته که مطابق مقررات با این موضوع رفتار کند و این موضوع را با هیئت مدیره در جریان بگذارد تا تصمیم مقتضی را دراین خصوص اتخاذ نماید.

عقیده باشگاه صبا این است که فردی که با باشگاهی قرارداد دارد قبل از فسخ یا اتمام قرارداد حق مذاکره با هیچ باشگاهی ندارد، اما عبدالصمد مرفاوی قبل از اینکه باشگاه صبا را در جریان این امر قرار بدهد با تیم پیکان مذاکره و توافق کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon