اشتباه فاحش پروژه‌های ۳۵ ماهه در صنعت نفت دیگر تکرار نخواهد شد

اشتباه فاحش پروژه‌های 35 ماهه در صنعت نفت دیگر تکرار نخواهد شد

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر نفت در امور مهندسی گفت: ما نمی توانیم یکباره پروژه ۳۵ ماهه تعریف کنیم، تعریف پروژه های ۳۵ ماهه اشتباه فاحش و بزرگی بود که هیچ نتیجه ای در برنداشت و دیگر این اشتباه تکرار نخواهد شد.

سید عماد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: نمی گویم ظرفیت هایمان محدود است اما ظرفیت های مشخصی در داخل کشور داریم که برای استفاده از این ظرفیت ها باید اولویت بندی کنیم.

وی افزود: برای ما میادین مشترک اهمیت بیشتری داشته و توسعه میادین مشترک در اولویت ماست.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی با بیان "هیچ توقف غیرکارشناسی در میادین مستقل نداریم"، گفت: نگاهی که به پروژه های صنعت نفت می شود نگاهی مهندسی و سیستماتیک است، اینطور نیست که بدون دلیل پروژه ای در مدار توسعه قرار گیرد یا متوقف شود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم یکباره پروژه 35 ماهه تعریف کنیم، تعریف پروژه های 35 ماهه اشتباه فاحش و بزرگی بود که هیچ نتیجه ای در برنداشت و دیگر این اشتباه تکرار نخواهد شد.

حسینی با بیان "توسعه صنعت نفت نباید جز با اولویت بندی بر اساس نیازهای کشور انجام شود"، گفت: فعال بودن چند پروژه مهم و بهره برداری به موقع و کامل از این پروژه ها بهتر از این است که دهها پروژه نیمه تمام و عقب افتاده همزمان در حال اجرا باشند و نتوانیم آنها را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: نگاه درست به مهندسی صنعت نفت، نگاه سیستماتیک است و با این نگاه هست که می توانیم امیدوار باشیم در آینده مشکلات موجودات را نداشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه