عزت‌اللهی: می‌خواهم در بازی با یوونتوس هم در ترکیب اتلتیکومادرید تاثیرگذار باشم

عزت‌اللهی: می‌خواهم در بازی با یوونتوس هم در ترکیب اتلتیکومادرید تاثیرگذار باشم

خبرگزاری تسنیم: هافبک ایرانی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا گفت که تمام تلاشش را خواهد کرد تا برای بازی تیمش مقابل یوونتوس در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حضور بازیکن جوانی مانند سعید عزت‌اللهی در فوتبال اسپانیا را می‌توان به فال نیک گرفت، به خصوص وقتی این بازیکن پس از رسیدن به سن قانونی و دریافت کارت بازی‌اش در ترکیب فیکس اتلتیکومادرید حاضر می‌شود.

عزت‌اللهی از جمله بازیکنان آینده‌دار فوتبال کشورمان است که شاید به زودی صحبت‌های زیادی در خصوص او شود. همانطور که اکنون سایت‌های اسپانیایی به اولین حضور او در ترکیب اتلتیکومادرید پرداخته‌اند و او را جزو «ذخایر معدنی» اتلتیکومادرید می‌نامند.

سعید عزت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اولین بازی‌اش برای تیم جوانان اتلتیکومادرید، وضعیتش در اسپانیا، بازی هفته آینده تیمش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و ... صحبت کرد.

تسنیم: اولین حضورت در ترکیب اتلتیکومادرید با پیروزی مقابل آلکورکوئن همراه بود، از این بازی بگو.

خداراشکر می‌کنم که توانستم اولین بازی‌ام را در یک تیم اروپایی انجام دهم و 70 دقیقه نیز در ترکیب حاضر بودم. این بازی خیلی خوب بود که در پایان نیز با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدیم که یک نتیجه خوب است. حریف هم خیلی خوب ظاهر شد اما ما در کارها تاکتیکی حساب شده‌تر کار کردیم. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که با استفاده از این موقعیت‌ها توانستیم به پیروزی برسیم.

تسنیم: عملکردت در اولین بازی چگونه بود؟

خوشبختانه توانستم در اولین بازی‌ام برای اتلتیکومادرید یک پاس گل بدهم و از این موضوع خوشحالم. این پاس گل خیلی به آینده من در اتلتیکومادرید کمک خواهد کرد و به نظرم برای اولین حضور خوب بود.

تسنیم: پس در به ثمر رسیدن گل‌ها هم تأثیرگذار بودی؟

در نیمه اول بازی مساوی بود و به این دلیل که ما در خانه خود و مقابل هواداران‌مان بازی می‌کردیم، فشار زیادی روی‌مان بود. باید برای ماندن در کورس قهرمانی پیروز می‌شدیم که خوشبختانه توانستم در لحظاتی که بازی مساوی بود، پاس گل دوم تیمم را بدهم. 

تسنیم: در این بازی استرس هم داشتی یا توانستی خودت را کنترل کنی تا در اولین بازی‌ات تمرکز بالایی داشته باشی؟

طبیعی است که در اولین بازی کمی دچار استرس می‌شوید. من هم قبل از شروع بازی و با به صدا درآمدن سوت داور کمی استرس داشتم اما خیلی زود این استرس را برطرف و به بازی فکر کردم.

تسنیم: سرمربی اتلتیکومادرید از اولین بازی‌ات رضایت داشت؟

خدا را شکر مربی‌ام از اولین بازی که برای اتلتیکو انجام دادم راضی بود. او بعد از بازی در رختکن نزدم آمد و گفت برای اولین بازی خیلی خوب بودم و این موضوع به من انگیزه زیادی هم داد. امیدوارم روند خوبی در اتلتیکومادرید داشته باشم. برای رسیدن به این هدفم باید خیلی تلاش کنم.

من وظیفه دارم در تمرینات تلاش کنم و آنقدر سعی خواهم کرد که در ترکیب اصلی بمانم. بازی بعدی ما بسیار مهم است و باید بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس به میدان بروم و تاثیرگذار باشم.

تسنیم: شما هم همزمان با بازی بزرگسالان اتلتیکومادرید با یوونتوس، با تیم جوانان این تیم بازی دارید؟

بله؛ برنامه‌ریزی‌ یوفا به این شکل است که علاوه بر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان، تیم‌های جوانان هم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند. دقیقاً با همان قرعه‌کشی تیم‌های جوانان هم در لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند و ما هم هفته آینده باید در ایتالیا به مصاف یوونتوس برویم.

تسنیم: مقابل یوونتوس فرصت بازی کردن داری؟

با توجه به تمریناتی که داریم، فکر می‌کنم بتوانم مقابل یوونتوس هم در ترکیب قرار بگیرم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا نظر کادرفنی را برای حضور در ترکیب جلب کنم اما همه‌چیز دست خداست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon