برگزاری کنگره‌های شهدای هنرمند به‌صورت تخصصی ادامه یابد

برگزاری کنگره‌های شهدای هنرمند به‌صورت تخصصی ادامه یابد

خبرگزاری تسنیم: بازیگر سینما و تئاتر کشور گفت: برگزاری کنگره‌های شهدای هنرمند در کشور و به‌ویژه به‌شکل تخصصی باید تداوم یابد.

محمود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: برگزاری کنگره‌های شهدا تنها جبران کمی از رشادت‌ها و‌ دلاورمردی‌های شهدای والامقام است و ما باید این برنامه‌ها و کنگره‌ها را ارتقا دهیم تا دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی گفت: در مورد شهدای هنرمند کشور تا آنجایی که باید اطلاع‌رسانی شود موفق نبودیم چرا که این اطلاع‌رسانی باید در هر روز، هر ماه و همه سال اتفاق بیفتد.

بازیگر سینما و تئاتر کشور با اشاره به اجرای برخی جشنواره‌ها و تئاترها در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: متأسفانه تعداد این جشنواره‌ها و تئاترها کم است و باید تداوم یابد.

عزیزی افزود:‌ برگزاری کنگره‌های شهدای هنرمند یک جریان عظیم فرهنگی است و این جریان‌های فرهنگی در انتقال فرهنگ شهدا نقش اساسی دارد.

وی تصریح کرد:‌ باید فرهنگ ناب شهدا در بطن و زندگی مردم ترویج یابد تا همگان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا آشنا شوند.

این بازیگر معروف سینما و تئاتر کشور اظهار کرد: نیاز جامعه امروز حفظ ایثار و گذشت شهدای والامقام بوده و در این راستا باید گامهای اساسی برداشته شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهدا نباید در حرف و شعار باشد و این امر باید در عمل اتفاق بیفتد، افزود: کنگره شهدای تئاتر کشور نباید آخرین کنگره باشد بلکه این کنگره‌ها به‌صورت دائمی باشد تا انعکاس بالایی در جامعه داشته باشند.

عزیزی بیان کرد: ما نباید در مناسبت‌ها نام شهدا را زنده نگه داریم بلکه باید در همه دوران زندگی به حفظ و انتقال نام و یاد شهدا همت کنیم چرا که هرچه داریم از خون شهدا است.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon