کلنگ پروژه ساخت ‌آزمایشگاه ساربوک به زمین زده شد

کلنگ پروژه ساخت ‌آزمایشگاه ساربوک به زمین زده شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولان اجرایی شهرستان قصرقند, کلنگ پروژه ساخت ساختمان آزمایشگاه بخش ساربوک به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قصرقند, امروز با با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر, معاون فرماندار قصرقند و امام جمعه بخش ساربوک و دیگر مسئولان, و با هزینه مشارکتی 400 میلیون ریالی, کلنگ پروژه ساخت ساختمان آزمایشگاه ساربوک به زمین زده شد.

مولوی فضل الله رئیسی امام جمعه بخش ساربوک در آیین کلنگ زنی این پروژه با تشکر از همکاری و حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر, اظهار کرد: مردم بخش ساربوک همواره در کارهای مشارکتی پیشتاز بوده و هستند لذا در همه زمینه های آموزشی و بهداشتی می طلبد مسئولان حمایت بیشتری داشته باشند.

کمال بلوچ شارکی معاون فرماندار قصرقند هم گفت: اساس و پایه هر جامعه ای را کارهای زیرساختی و فرهنگی آن جامعه تشکیل می دهد بنابراین به لطف الهی در شهرستان قصرقند و بخش ساربوک روحیه مشارکت پذیری بسیار خوبی در بین مردم ایجاد شده و دولت  به تنهایی قادر به انجام امورات نیست لذا نیاز است که مردم هم در بحث مشارکتی دولت را همراهی کنند.

بخشدار ساربوک نیز در این آیین گفت: در بخش ساربوک, مشارکت مردمی به صورت یک امر پسندیده و رقابتی در بین مردم تبدیل شده و در بحث‌های بهداشتی از قبیل ساخت ساختمان آزمایشگاه, در حوزه آموزشی, نوسازی و حصارکشی مدارس اقدامات بسیار خوبی با همت و مشارکت خیرین محلی بخش ساربوک صورت پذیرفته است با توجه به اینکه بخش ساربوک تراکم جمعیتی دارد لازم است مسئولان به صورت ویژه تری این بخش را ببینند.

اسماعیل بلیده‌ای از شوراها و دهیاران به ویژه ناصر بلوچی رئیس شورای اسلامی شهر ساربوک که در این زمینه مشارکت بسیار خوبی داشته اند, تشکر و قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هم در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز برای من روز بسیار خوبی بود و هرگز آن را از خاطرم نمی برم زیرا بعد از 17 ماه حضور بنده در دانشگاه ایرانشهر, امروز شاهد نخستین کلنگ زنی توسط خیرین و مشارکت های مردمی را نظاره‌گر هستیم و امیدوارم آخرین نباشد و مردم بخش ساربوک ثابت کردند که همواره پیشقدم و اولین هستند.

ایرج ضاربان افزود: حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر محروم ترین حوزه کشور است و توان و سیستم دولت در حال حاضر در فاصله زمانی کوتاهی قادر به رفع مشکلات نیست و مشارکت های بیشتر مردمی را می طلبد.

وی بیان کرد: لذا از خیرین درخواست می شود برای مشارکت بخش سلامت پیشتاز باشند زیرا تنها دستان خیرین می تواند به مرتفع کردن این نیازها کمک کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی درخواست مردم مبنی بر تسهیلات زایمانی در بخش ساربوک گفت: پس از کار مطالعه و کارشناسی تسهیلات زایشگاهی را برای بخش ساربوک در نظر خواهیم گرفت.

پروژه ساخت آزمایشگاه طبی درمانگاه ساربوک با زیربنای 80 متر با پوشش 10 هزار نفری و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از طریق مشارکت های مردمی از امروز با کلنگ زنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و هیئت همراه, عملیات اجرایی آن شروع شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon