سردار جزایری: برای زدودن تروریسم ازعراق همه‌ تلاش خود را به‌کار می‌بریم

سردار جزایری: برای زدودن تروریسم ازعراق همه‌ تلاش خود را به‌کار می‌بریم

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر حسب وظیفه اسلامی و انسانی و در راستای کمک به دولت و مردم عزیز عراق همه تلاش خود را برای زدودن تروریسم از این کشور اسلامی و همسایه به‌کار می‌برد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سردار "سید مسعود جزایری" روز پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: حضور نظامی آمریکا و به اصطلاح ائتلاف ضد داعش در عراق بسیار مغرورانه و فریبکارانه است.

وی افزود: آمریکا درحالی ادعای جنگ با داعش را دارد که اسناد و شواهد حاکی از آن است که گروه تروریستی داعش دست‌پرورده سرویس‌های امنیتی این کشور است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: در طول مدت تشکیل گروه ائتلاف تا کنون چند محموله سلاح، تجهیزات و سایر امکانات از طریق نظامیان آمریکا در اختیار داعش قرار گرفته است که این خود گویای دروغ بودن ائتلاف علیه داعش است.

سردار "سید مسعود جزایری" در پاسخ به ادعاهای آمریکا مبنی بر پرواز جنگنده‌های ایران بر فراز عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ چشمداشت و بر حسب وظیفه اسلامی و انسانی و در راستای کمک به دولت و مردم عزیز عراق همه تلاش خود را برای زدودن تروریسم از این کشور اسلامی و همسایه به‌کار می برد.

معاون فرهنگی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح افزود: معتقدیم که دولت و مردم عراق و رزمندگان ارتش و نیروهای مردمی این کشور قادرند عراق را از لوث بیگانگان و تروریستها پاکسازی و امنیت و آسایش را بر تمام کشور خود حکمفرما سازند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: مزاحمت‌های آمریکایی‌ها و سایر همپیمانان کاخ سفید اعم از اروپایی و عرب و سایرین، برای مردم و دولت عراق و همچنین سوریه از جمله دلایل و مسائلی است که سبب تأخیر در آزادسازی همه مناطق از وجود پلید تروریستها شده است.

این مقام عالیرتبه نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: با رصد تمامی تحولات منطقه و شواهد و قرائن، به اقدامات نظامی و غیرنظامی آمریکا در عراق کاملاً با دیده شک و بدبینی می نگریم، و بدیهی است که نمی توانیم با عامل اصلی تروریسم در منطقه کمترین همکاری را داشته باشیم.

انتهای پیام/پ1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان