همایش بسیج و رسانه در گلستان برگزار می‌شود

همایش بسیج و رسانه در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: همایش بسیج و رسانه ۱۹ آذر ماه در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه گلستان، علی محمد جعفری در اظهار داشت: همایش بسیج و رسانه روز چهارشنبه 19 آذرماه به میزبانی شهرستان گرگان در هتل لاله برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در 6 کارگروه بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی، بسیج، رسانه، عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی، بسیج، رسانه و وحدت اقوام برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: سخنران این همایش دکتر احمدی دبیر همایش بین‌المللی بسیج و رسانه و مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور است.

وی اظهار داشت: تاکنون سه کارگروه مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و عقلانیت و محاسبه‌گری جلسات داخلی خود را برگزار کرده و پیرامون مسائل مختلف بحث کرده‌اند.

جعفری افزود: رسانه ها در دنیای امروز علاوه بر اطلاع‌رسانی و پوشش خبری وظیفه انسجام افکار عمومی را نیز برعهده دارند و رسانه هایی که در خط نظام هستند می‌توانند با تمرکز روی موضوعات متناسب با نیاز روز فعال باشند.

وی گفت: همچنین قرار است در این مراسم از فعالان عرصه قلم و خبر بسیج تجلیل شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه مهندسی تولید محتوای همسو در راستای مصالح نظام یک ضرورت اساسی است، افزود: باید برای پر کردن خلاءهای رسانه‎ای برنامه‎ریزی شود و همه به سمت تحقق جامعه اسلامی با اولویت امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنیم.

جعفری با بیان اینکه هویت جمعی بین اصحاب رسانه یکی از دیگر اهداف بسیج رسانه است، گفت: بسیج رسانه در راستای تشکیل بسیج ده‎ها میلیونی گام برمی‌دارد که این مهم با همدلی و هم‎افزایی دست یافتنی است.

وی با بیان اینکه از رسانه‌های برتر در این همایش تجلیل می‌شود، تصریح کرد: فعالان رسانه‌ای می‌توانند مطالب خود را از طریق پست الکترونیک b.resaneh.g@chmail.ir و b_resaneh_g@mihanmail.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon