«خانواده»؛ موضوع طنز‌پردازی رندان در حلقه صدوچهارم


«خانواده»؛ موضوع طنز‌پردازی رندان در حلقه صدوچهارم

خبرگزاری تسنیم: صد و چهارمین برنامه از سلسله شب‌های شعر طنز «در حلقه رندان» با موضوع «خانواده» یکشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکصد و چهارمین شب شعر طنز «درحلقه رندان» با موضوع محوری «خانواده» با حضور طنزپردازان و علاقمندان به طنز، یکشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 17 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های شب شعر طنز «در حلقه رندان» (نخستین شب شعر طنز کشور) از قدیمی‌ترین برنامه‌های ادبی حوزه هنری است که به همت ابوالفضل زرویی نصرآباد در حوزه هنری آغاز به کار کرد. در این برنامه که یکشنبه آخر هر ماه شمسی برگزار می‌شود طنزپردازان فعال کشور در مراسمی شاد تازه‌ترین آثار طنز خود را با موضوعات اخلاقی و اجتماعی برای علاقه‌مندان به طنز قرائت می‌کنند.

«ناصر فیض»، «اکبر کتابدار»، «سعید بیابانکی»، «امید مهدی‌نژاد»، «حسن شعبانی(بانی)»، «مهدی فرج‌الهی»، «علیرضا لبش»، «مهدی استاد احمد»، «اسماعیل امینی»، «رضا احسانپور»، «حامد عسگری»، «سیدامیر سادات موسوی»، «سعید طلایی» و ... از طنزپردازانی هستند که در این مراسم به خواندن آثارشان می‌پردازند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران