تلفات تصادفات درون شهری اردبیل ۱۰ درصد کاهش یافت

تلفات تصادفات درون شهری اردبیل 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه امسال میزان تلفات و تعداد مجروحان تصادفات درون شهری اردبیل تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

سردار ابراهیم کریمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: هرچند ما در تصادفات برون شهری با افزایش 14 تا 20 درصدی روبه رو هستیم اما در میزان تلفات  و مجروحان تصادفات درون شهری با کاهش شاهد بودیم چرا که کنترل‌ها و مراقبت‌ها از طریق دوربین‌های نظارتی بیشتر شده است.

وی با اشاره به ناامن بودن برخی از جاده‌ها و محورها به خاطر شرایط خاص ساختاری منطقه بیان کرد: محور اردبیل - سرچم به خاطر ریزش کوه و سنگ‌ها همواره خطرات متعددی را برای تردد هموطنانمان به وجود آورده به طوری که باید در ایمن‌سازی این جاده با تلاش و جدیت بیشتر اقدام کرد.

کریمخانی رانندگان و عابران پیاده را به رعایت قوانین و مقررات ایمن در عبور و مرور دعوت کرد و گفت: پل‌های عابر پیاده به دلیل فرهنگ‌سازی‌های نامناسب مورد استفاده عابران قرار نمی‌گیرد و همچنان در این زمینه نیازمند راه‌اندازی پل‌های عابر پیاده مکانیزه هستیم که شهرداری باید در این زمینه اقدام عملی را انجام دهد.

رئیس پلیس اردبیل با تشریح فعالیت پلیس آگاهی تصریح کرد: در مجموع میزان سرقت رخ داده در استان اعم از سرقت خودرو، مغازه، موتورسیکلت و احشام تا 12 درصد کاهش یافته و در کشفیات نیز رشد 7 درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: با مراقبت‌هایی که به انجام می‌رسد اغلب سرقت‌ها و موارد کلاهبرداری شناسایی شده و ما نسبت به رفع این معضلات و مشکلات با جدیت و مراقبت‌های لازم به انجام وظیفه پرداخته و اجازه نمی‌دهیم دغدغه و نگرانی از سوی هموطنان زمینه آرامش را بر هم بزند.

کریمخانی ماموریت پلیس را در حوزه‌های مختلف متنوع و در عین حال پیچیده برشمرد و گفت: آنچه که در این باب باید مورد توجه قرار گیرد همکاری خوب مردم به ویژه اطلاع دادن آنها از برخی از اعمال مجرمانه و ناامن‌کننده در اجتماع است که انتظار می‌رود در این زمینه نیز یک مراقبت حقیقی را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon