ایجاد کمپین «من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم» در فضای مجازی

ایجاد کمپین «من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم» در فضای مجازی

خبرگزاری تسنیم: گروه رسانه ای بیت الزهرا (س) راه‌هایی را برای ارسال عکس‌های عمومی در لبیک به گفته‌های مقام معظم راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه رسانه ای بیت الزهرا (س) پیش قدم گردیده و برای کاربران خود بخشی را راه اندازی نموده تا بتوانند با فرستادن عکس های خود در حرکت رسانه ای جهادی علیه صهیونیسم، در موج لبیک به سخن رهبری ، سهیم باشند.

"ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ هم این را نشان داده است." این جمله بخشی از بیانات مقام معظم رهبری الامام خامنه ای(حفظه الله) در تاریخ 1393/09/04 است که باعث به وجود آمدن شور و هیجان برای مبارزه با اسرائیل در شبکه های فضای مجازی شد.

ایشان در دیدار با  شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» ، در این خصوص فرمودند: گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است.

 

در ارسال عکس‌های خود به نکات ذیل دقت کنید:

1. در نوشته خود جمله «من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم» را قید نمایید.

2. ترجیحا نام خود و شهر خود را قید نمایید.

3. با مشاهده عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی با خلاقیت‌های خود سوژه‌های متفاوتی را خلق کنید‌.

علاقه‌مندان جهت پیوستن به این جنبش جمعی "ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم" می توانند از راه‌های ذیل،عکس های خود را برای نمایش در سایت ارسال نمایند :

1. مراجعه به آدرس اینترنتی Beytozahra.com/mobarez

2. از طریق برنامه واتس آپ، ارسال به شماره 09361442068

3. صنوق پست اینترنتی mobarez@beytozahar.com

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران