۷۰ درصد از ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان فرسوده و تخریبی است

70 درصد از ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان فرسوده و تخریبی است

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تخریبی بودن ۷۰ درصد از ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ در یک پروسه سه ساله احداث پردیس‌های دانشگاهی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عزیزالله تاجیک اسماعیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه روز دانشجو اظهار داشت:‌دانشگاه فرهنگیان دارای 64 پردیس و 34 مرکز است. بر اساس استانداردهای سازمان نوسازی 70 درصد ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان تخریبی بوده و وضع مطلوبی ندارد.

وی افزود: 65 هزار و 535 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند که از این تعداد 33 هزار و 919 نفر مرد و 31 هزار و 616 نفر زن هستند. 3 هزار و 326 کارمند نیز در دانشگاه فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ در سال 92 بودجه اولیه دانشگاه 78 میلیارد تومان بود که با اصلاحیه مجلس به 176 میلیارد تومان رسید که از این رقم 144 میلیارد تومان آن محقق شد. در سال 93 نیز بودجه عمومی دانشگاه فرهنگیان 154 میلیارد تومان است که به همراه درآمدهای تخصصی مجموعا به 199 میلیارد تومان می‌رسد و پیش بینی می‌شود که 100 درصد آن محقق شود.

تاجیک اسماعیلی بیان کرد: برای سال 94 بودجه 285 میلیارد تومانی به همراه 29.5 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای تجهیز و احداث پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های درازمدت، احداث پردیس‌های دانشگاهی مدنظر است، افزود: در سال 93 برای احداث پردیس در 10 استان کشور موافقت نامه گرفته شده است و در سال 94 به این تعداد اضافه خواهد شد و در یک پروسه سه ساله احداث پردیس‌ها انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ 6 آزمایشگاه در قطب‌های مختلف علمی با بودجه 1.5 میلیارد تومان در دست تجهیز است که تا پایان بهمن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon