کاهش ۴.۸ درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس

کاهش 4.8 درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس

خبرگزاری تسنیم: هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن با کاهش ۰.۵ تا ۴.۸ درصدی در روزجاری مواجه شد و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن اسفند ۹۰ با بیشترین افت قیمت به نرخ ۸۳۹ هزار و ۶۳ ریال ثبت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در دادوستدهای امروز بازارهای فرابورس ایران تعداد 161.5 میلیون اوراق به ارزش 705.3 میلیارد ریال دست به دست شد و آیفکس با 11.7 واحد رشد به 813.8 واحد صعود کرد.
همچنین بیشترین حجم معاملات به حق تقدم بانک گردشگری با معامله 42.1 میلیون سهم به ارزش 44 میلیارد ریال اختصاص داشت و بیشترین تاثیر در رشد شاخص فرابورس نیز به نماد های "زاگرس"،" پترول"،"مارون" و "جم" تعلق گرفت.
بازار امتیاز تسهیلات مسکن نیز امروز با کاهش 0.5 تا 4.8 درصدی مواجه بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن اسفند 90 با بیشترین افت قیمت به نرخ 839 هزار و 63 ریال ثبت شد.
در این میان، اوراق اجاره رایتل با 41 هزار و 880 ورقه از بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت برخوردار شد.
بر اساس پیام ناظر، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، معامله شد.
از سوی دیگر، ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی کازرون و مجتمع سیمان غرب آسیا ، برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه 19 آذر، پایان معاملات امروز متوقف شد.
همچنین با توجه به پایان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد این نماد معاملاتی متوقف شد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه