عملکرد تیم فوتسال ملی حفاری در نیم فصل

عملکرد تیم فوتسال ملی حفاری در نیم فصل

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از ۱۳ بازی در نیم فصل نخست تنها تیم بدون شکست لیگ بر‌تر است که با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جای دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم ملی حفاری اهواز در سال 89 رتبه‌ای بهتر از هشتم کسب نکرد اما در سال 90 توانست به مقام چهارم لیگ بر‌تر فوتسال برسد.

در سال 91 این تیم 9 امتیاز کمتر نسبت به سال 90 کسب کرد و در رده ششم جدول جای گرفت اما در سال 92 توانست خوش بدرخشد و در رده سوم جدول قرار بگیرد.

پس از کسب مقام سومی این تیم در رقابت‌های لیگ بر‌تر، ملی حفاری اهواز با خطر انحلال رو به رو شد و تا 10 روز قبل از آغاز مسابقات لیگ بر‌تر وضعیت تیم سفید پوش اهوازی نا‌مشخص بود.

این تیم در سال 93 برای کسب سهمیه آسیا و یا قهرمانی بسته نشد و مسئولان این تیم قصد حفظ تیم در لیگ بر‌تر با استفاده از جوانان خوزستانی دارند.

نیم فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور با برگزاری 7 دیدار به پایان رسید که تیم ملی حفاری اهواز با پیروزی 4 بر 3 در برابر شهرداری ساوه خود را به پله سوم جدول رده بندی رساند.

ملی حفاری اهواز که برای آغاز لیگ بر‌تر به دلیل عدم حمایت مدیران با خطر انحلال مواجه شده بود، بازی‌ها را یکی پس از دیگری با تساوی گذراند تا در هفته ششم پس از کسب 5 تساوی نخستین پیروزی خود را در اهواز و در برابر شهید منصوری قرچک جشن بگیرد.

تیم شکست ناپذیر لیگ بر‌تر فوتسال

ملی حفاری تنها تیم بدون شکست لیگ بر‌تر فوتسال است که از 13 بازی خود به 6 برد و 7 تساوی دست یافت. شاگردان ناظم الشریعه در تیم سفید پوش اهوازی تا کنون 33 گل زده و 23 گل خورده در کارنامه خود دارند تا پس از تیم تأسیسات دریایی تهران بهترین خط دفاع را به خود اختصاص دهند.

سفید پوشان اهواز در 13 بازی خود 25 امتیاز کسب کردند و پس از تیم‌های های 26 امتیازی لیگ بر‌تر یعنی تأسیسات دریایی تهران و ماهان تندیس قم در رده سوم جدول جای گرفته باشد.

ملی حفاری جزو مدعیان لیگ بر‌تر فوتسال

مهران عالیقدر پدیده سال گذشته تیم ملی حفاری در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: تیم ملی حفاری به دلیل مشکلاتی که در ابتدای فصل برایش پیش آمد نتوانست لیگ بر‌تر را به خوبی آغاز کند. البته ما تاکنون باختی نداشته‌ایم و در بیشتر بازی‌ها از حریفان خود بهتر ظاهر شدیم.

بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با بیان اینکه هدف اصلی ما در لیگ بر‌تر حفظ رکورد نیست، گفت: ما به دنبال ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب هستیم هرچند اگر بتوانیم رکوردشکنی کنیم هم خوب است.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال ملی حفاری امسال بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و مانند سال گذشته در لیگ بر‌تر مدعی است.

ملی حفاری با تمام توان به مصاف رقیبان می‌رود

ناظم الشریعه درباره هدف تیم ملی حفاری در لیگ بر‌تر به خبرنگار تسنیم گفت: هدف باشگاه حفظ تیم در لیگ بر‌تر است اما ما با تمام توان در همه بازی‌ها ظاهر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: وضعیت مناسبی در لیگ بر‌تر داریم و در همه مسابقات با تمام توان به مصاف رقیبان می‌رویم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon