سرمربی شهرداری اردبیل برکنار شد

سرمربی شهرداری اردبیل برکنار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گفت: به دنبال کسب نتایج ضعیف و تساوی امروز تیم شهرداری اردبیل مقابل مس کرمان سرمربی این تیم برکنار شد.

بابک پورپناهی گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بعد از بررسی کارنامه مهدی دینورزاده، سرمربی تیم شهرداری اردبیل در جلسه هیئت مدیره این سازمان و کمیته فنی و ناکامی‌های اخیر تصمیم گرفتیم تا وی را برکنار کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با قدردانی از زحمات دینورزاده در 9 هفته اخیر در لیگ دسته یک گفت: با توجه به اینکه خواسته مردم از تیم شهرداری اردبیل کسب نتایج مناسب حداقل در بازی‌های خانگی است و اعتراضات امروز نیز نشان همین موضوع بود، ما تصمیم گرفتیم تا سرمربی و برخی از عوامل کادر فنی را تغییر دهیم تا شوکی به این تیم وارد شده و تیم شهرداری اردبیل با انتخاب سرمربی جدید روند رو به رشد خود را بپیماید.

وی در مورد گزینه‌های مطرح برای مربیگری تیم فوتبال شهرداری اردبیل بیان کرد: هنوز گزینه نهایی انتخاب نشده ولی سعی داریم یک سرمربی مشهور و در تراز لیگ دسته یک انتخاب کنیم تا هدایت این تیم را عهده‌دار شود که این کار تا پایان این هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon