قیمت میوه شب یلدا در چهارمحال و بختیاری افزایش نمی‌یابد

قیمت میوه شب یلدا در چهارمحال و بختیاری افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر فاکتور میوه در میادین تره‌بار استان گفت: قیمت میوه شب یلدا در چهارمحال و بختیاری افزایش ندارد.

سید نعیم امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به همزمان شدن شب یلدا و اجرای طرح ویژه نظارت بر فاکتور میوه در میادین میوه و تره‌بار استان نظارت بر بازار میوه از یک ماه قبل آغاز شده است.

وی از نظارت و استقرار بازرسان صنعت، معدن و تجارت از 2 هفته گذشته تاکنون برای رسیدگی به کنترل و نظارت بر کیفیت و قیمت میوه در میادین میوه و تره‌بار استان خبر داد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کاهش 7 تا 20 درصدی قیمت میوه در استان خبر داد که مبنای قیمت‌گذاری میوه در این استان، قیمت میوه در استان اصفهان بوده که بر این اساس مبنای قیمت‌گذاری در بازار میوه استان 80 درصد به قیمت میوه در استان اصفهان نزدیک شده است.

امامی بیان کرد: قیمت میوه و آجیل نسبت به سال گذشته در استان کاهش چشمگیری داشته است و اکنون شاهد کاهش 10 تا20 درصدی قیمت آجیل در استان هستیم.

وی با توجه به نزدیک شدن شب یلدا از مردم خواست تا میوه و آجیل را قیمت بالا خریداری نکنند و موارد گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon