پیکان مقابل شهرداری تبریز بازی سختی را تجربه کرد

پیکان مقابل شهرداری تبریز بازی سختی را تجربه کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه پیکان یکی از قطب‌های والیبال کشور محسوب می‌شود، تیم خوبی را بسته و با بازیکنان ملی‌پوشی که در اختیار دارد، پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را می‌کردیم.

میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره برد تیم والیبال شهرداری تبریز در برابر تیم پیکان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه پیکان یکی از قطب‌های والیبال کشور محسوب می‌شود، تیم خوبی را بسته و با بازیکنان ملی‌پوشی که در اختیار دارد، پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را می‌کردیم.

وی افزود: بااین‌حال شهرداری تبریز تنها تیمی بود که توانست این تیم را با انسجام تلاش تیمی و ازخودگذشتگی از پیش رو بردارد که از تک‌تک بازیکنان و کادر فنی از طرف خودم و شخص شهردار تشکر ویژه‌ای دارم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص عملکرد کادر فنی و بازیکنان والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: پس از درگذشت زنده‌یاد حسین معدنی ما به این نتیجه رسیدیم که سرمربی گری تیم را به فردی بومی بسپاریم و با توجه به سوابق درخشان عادل بناکار که دستیار حسین معدنی نیز بود، سرمربی گری تیم به وی سپرده شد.

وی افزود: دستیاران بناکار نیز افرادی کاملاً بومی هستند که تا به اینجا کار ما از این ترکیب بومی در کادر فنی خود نهایت استفاده را برده‌ایم و امیدوار هستیم که بتوانند تیم را به آن هدفی که تعیین کرده‌ایم برسانند.

سهرابی خاطرنشان کرد: در بحث بازیکنان نیز اولویت را به بازیکنان سال گذشته خود که در پست خود جواب داده بودند سپردیم و در آن پست‌هایی هم که کادر فنی نقطه‌ضعف تیم را در آن تشخیص داده بود اقدام به جذب بازیکن کردیم و تا به اینجا هم از بازیکنان و هم از کادر فنی تیم رضایت کامل را داریم که امیدواریم با ادامه این روند بتوانند به هدفی که تعیین کرده‌ایم برسند.

وی درباره هدف‌گذاری سازمان برای والیبال شهرداری گفت: امسال هدف تیم والیبال شهرداری تبریز را حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز درباره بازی هفته آینده تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل هم نام زاهدانی خود گفت: شهرداری زاهدان جزو تیم‌های خوب گروه اول محسوب می‌شود و با انسجامی که بازیکنان این تیم دارند، امسال حرف‌های زیادی برای گفتن در آن‌ها می‌بینیم.

وی تأکید کرد: ما امیدواریم بازیکنانمان در این بازی نیز بازی‌های خوب خود در بازی‌های گذشته را تکرار کرده و بتوانند با برد در این دیدار در جمع دو تیم برتر گروه باقی بمانند.

سهرابی با تشکر از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع خود سبب حضور هواداران در بازی‌های خانگی را فراهم می‌کنند تا ما از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: امیدوار هستیم هوادارانمان در بازی‌های باقی‌مانده نیز با حضور در سالن مسابقه با شورونشاط همیشگی خود روحیه‌ای دوچندان را به بازیکنان داخل زمین بدهند. والیبال نیز همانند فوتبال یکی از رشته‌های شهرداری تبریز است که ما امیدواریم هواداران با حمایت‌های خود از والیبال شهرداری تبریز سبب نتیجه‌گیری هر چه‌بهتر این تیم شوند چون والیبال هم یکی از رشته‌هایی است که می‌تواند برای استان افتخار کسب کند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تصریح کرد: این روزها هندبال ما نیز خوب نتیجه می‌گیرد و با توجه به بردهای پی‌درپی خود دیروز نیز سپاهان اصفهان را که یکی از قطب‌های هندبال کشور محسوب می‌شود از پیش رو برداشت و من عقیده دارم که این تیم می‌تواند یکی از تیم‌های صعودکننده به جام باشگاه‌های آسیا شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon