رسانه‌های اردبیل با بیان واقعیت‌ها نقش اصلاح‌گری خود را به نمایش بگذارند

رسانه‌های اردبیل با بیان واقعیت‌ها نقش اصلاح‌گری خود را به نمایش بگذارند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: رسانه‌ها با بیان واقعیت‌ها و راه‌کارهای درست در مسیر صحیح هدایت افکار عمومی به سمت تحول اساسی و زیربنایی نقش اصلاح‌گری خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در گردهمایی مدیران  و مسئولان رسانه‌ها در اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها با بیان راهکارهای درست در مسیر صحیح هدایت افکار عمومی به سمت تحول اساسی و زیربنایی نقش خطیر خود را در تقویت جبهه فرهنگی و تحولات این بخش به خوبی ایفا کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: مطبوعات اگر بتوانند به وظیفه خطیر خود در امر اطلاع‌رسانی به همراه ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده همت کنند بخش عظیمی از نارسایی‌های بخش‌های مختلف کشور برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح‌گری در جامعه با بیان واقعیت‌ها و رفع نقاط ضعف بیان کرد: در مقابل بیان نقدهای منصفانه از عملکردها و آشکار کردن ضعف‌ها، مدیران و مسئولان نیز باید پاسخگو باشند و اجازه ندهند در عرصه خبر و رسانه عده‌ای بخواهند یک طرفه به قاضی بروند.

استاندار اردبیل غنای چاپ مطالب و انتشار رویدادها به همراه تحلیل‌های درست را از رسانه‌ها خواستار شد و گفت: در مقابل غوغاسازی رسانه‌های غربی رسانه‌های ارزشی جمهوری اسلامی ایران باید به اخلاق، ادب و رفتار عقلانی خود را آراسته کنند و از اقدامات اختلاف‌آمیز تا حد امکان پرهیز کنند.

خدابخش یکی از ظرفیت‌های خوب رسانه‌‌ها را ظهور و بروز قشر جوان و علاقمند به فعالیت‌های متنوع رسانه‌ای دانست و افزود: ما بارها از مطبوعات و رسانه‌ها حمایت کردیم و به تقویت آنها اعتقاد راستین داریم و سیاست ما نیز بر این است که با اصلاح، ترمیم و رفع عیوب رسانه‌ای بسیاری از مشکلات و بی‌توجهی‌ها به ابعاد مختلف جامعه برطرف شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که در نقش خطیر خود می‌توانند شایسته‌ترین و بهترین ظرفیت‌ها را به رخ بکشند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon