معابر و پیاده‌روهای شهر اردبیل بازسازی شدند

معابر و پیاده‌روهای شهر اردبیل بازسازی شدند

خبرگزاری تسنیم: شهردار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۰ هزار تن آسفالت گرم در محلات و کوچه‌ها و معابر مختلف شهر اردبیل توزیع شد و معابر و پیاده‌روهای اردبیل بازسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری بعد از ظهر امروز در نشست مشورتی با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود بخش عظیمی از این آسفالت‌ها به هدر رفته و یا آسفالت سوخته بوده درست و صحیح به نظر نمی‌رسد چرا که ما در آسفالت‌ریزی سعی کردیم از بهترین مصالح زیرسازی و قیر باکیفیت استفاده کنیم تا عمر متوسط آسفالت افزایش یابد.

وی با اشاره به پایان مهلت آسفالت‌ریزی و کارهای عمرانی در شهر اردبیل با توجه به شروع فصل سرما بیان کرد: در بودجه سال آینده کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و توزیع عادلانه این خدمات در مناطق مختلف در دستور کار است.

بدری با بیان اینکه در بودجه سال آینده با واگذاری بخش از کارها سعی شده شهرداری تمرکز خاصی را روی اجرای پروژه‌های اساسی و زیربنایی داشته باشد، افزود: توسعه 20 هکتار فضای سبز، اصلاح برخی از معابر، بازگشایی آنها و ساماندهی برخی از میادین همچون میدان شریعتی با پوشش گل‌ها و گیاهان زینتی مورد توجه است.

شهردار اردبیل از زمانبندی اجرای پروژه‌ها و اقدام در این زمینه براساس ارزیابی نقشه‌های تحولی در سطح شهر خبر داد و گفت: براساس مصوبه شورای شهر در هر 4 منطقه شهری و مجتمع شورابیل امر نگهداری فضای سبز به بخش خصوصی واگذار شد تا با رقم اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال این امر با کیفیت مناسب تحقق یابد.

وی این برون‌سپاری را با در نظر گرفتن شرایط خاص و تنظیم قرارداد با نظر نمایندگان شورای شهر یادآور شد و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا بر همین اساس حق و حقوق شهروندان، کارگران و پیمانکاران مورد توجه قرار گیرد.

بدری خاطرنشان کرد: در این زمینه بیشترین تاکید نمایندگان پارلمان محلی مبنی بر حفظ و نگهداری کارگران و رعایت حق و حقوق آنها است که به طور قطع در این زمینه اقدامات مناسب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon