آمریکا بالاترین تعداد بی‌خانمان‌ها را بین کشورهای صنعتی دارد

آمریکا بالاترین تعداد بی‌خانمان‌ها را بین کشورهای صنعتی دارد

خبرگزاری تسنیم: ائتلاف ملی برای بی‌خانمان‌ها موسوم به "ان‌سی‌اچ" اعلام کرد که آمریکا بالاترین سطح افراد بی‌خانمان را بین همه کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فرانس24، "ایونی ویسینگ" از اعضای شورای ائتلاف ملی برای بی‌خانمان‌ها تأکید کرد که تعداد بی‌خانمان‌ها در آمریکا به یک سطح تاریخی رسیده است. رکود اقتصادی شرایط خانوارهای آمریکایی را پیچیده‌تر کرده و بسیاری از خانوارهای آمریکایی قادر به تأمین نیازهای اولیه خود نیستند.

وی در ادامه افزود: مردم آمریکا می‌توانند 40 ساعت در هفته در یک کار تمام‌وقت فعالیت کنند البته با حداقل دستمزد ولی هنوز زیر خط فقر زندگی می‌کنند. اکثر بی‌خانمان‌های آمریکایی کار می‌کنند ولی نمی‌توانند هزینه‌های زندگی را تأمین کنند. دستیابی به مسکن و سرپناه یک مشکل بزرگ برای آمریکایی‌ها به شمار می‌رود.

واشنگتن پایتخت آمریکا از این لحاظ بین سایر شهرهای آمریکا با مشکلات بیشتری روبه‌رو است به‌طوری که بر اساس گزارش ائتلاف ملی برای بی‌خانمان‌ها در سال 2014 میلادی بیش از 12هزار بی‌خانمان در این شهر هستند که این رقم نسبت به سال گذشته 3.5 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان